"Проф. д.н. Любомир Стойков ни представя пъстър и задълбочен паноптикум на световния и българския политически и медиен свят от средата на XX век до втората декада на XXI век. Неговата монография ще бъде безспорно етаблирана като класика в почетния раздел на българското медиазнание." Проф. д.ф.н. Милко Петров "Книгата на проф. Стойков е от тези книги, които читателят търси не за да чете, а за да препрочита. Книги с качества, с интелектуален заряд, с естетически и културни послания. Убеден съм, че тя ще бъде настолно четиво за всеки, който иска да се учи от най-високото ниво в сферата на PR-а, комуникациите, ... |
|
"В последните 50 - 60 години невербалната комуникация (НВК) се превръща в обект на изследване на значителен брой науки. Започва да изглежда все по-интересна и любопитна, да става все по-модерна и да се изучава все по-дълбоко с използване на нови технологии. Ще бъде крайно невярно обаче НВК да се свързва само с този период. Всъщност съвременният човек продължава да се стреми да отговори на въпросите, които са вълнували древните физиогномици, философи, лекари, ретори. Трудно могат да се изброят изчерпателно науките, които са се занимавали в най-различен аспект с невербалното и невербалната комуникация. Няма дори да се ... |
|
Амбиция на автора е да хвърли нова светлина върху "алхимията" на пъблик рилейшънс и да реабилитира незаслужено подценяваните управленски и организационни измерения на неговата природа, мисия и добавена стойност. Монографията е опит да се отговори на научната необходимост от творческо-преобразувателно и критично преразглеждане на някои от най-важните процеси, инструменти и техники на PR. В нея се анализират основни механизми и фактори за ефективното управление на публичната комуникация и се извеждат аксиоми за нейните модерни и постмодерни технологии. ... |
|
144 библейски урока за сега и за после. Небесно царство е книга-размисъл, съдържа текстовете-коментари върху библейски цитати и има за цел да разшири библейската култура и познание в България, като разкрие макар и мъничка частица от необхватната мъдрост и красота на Библията."Знаете ли кой е най-големият Ви длъжник? Вие самите. Простете на себе си.""Всеки опит има шанс за успех, само опитът да се харесаш на всички е винаги обречен на неуспех.""Смелостта идва не от отчаяната готовност да изгубиш. Смелостта идва от разбирането, че всъщност няма какво да изгубиш.""Христос избира рибари за ... |
|
Мария Георгиева Арангелова-Арабаджиева е родена на 15 юни 1980 г. в София. Бакалавър по връзки с обществеността, магистър по публична комуникация в СУ „Св. Климент Охридски”. Работила е в Университетското издателство на СУ „ Св. Климент Охридски ”, след това 4 години като сценарист в „Шоуто на Слави” от създаването му през 2000 г. до 2004 г. Сега се занимава с журналистика, фотография, PR и реклама. Има публикации във в. „ Труд ”, сп. „Мъжът”, сп. „Книгите днес” и др., печели специална публикация в сборника “Mtel sms поезия 2007”, под редакцията на Любомир Левчев и Георги Господинов. ... |
|
В книгата си „Как да победим кризата" д-р Чавдар Христов доказва убедително, че твърде голямото разнообразие от критични перспективи, и то в обозримо бъдеще, изправя всяка организация пред алтернативата дали да разчита на случайността или да посрещне подготвена евентуална криза и да я разреши с минимални щети за себе си. За него ориентираните към успех организации избират втория път - те най-напред диагностицират реалната обстановка, публиката и самите себе си, и на тази основа разработват и своята антикризисна програма. Нейното прилагане в така характерния в ситуация на криза дефицит на време им позволява да ... |
|
Как да се стимулират идеите на работното място. Продължението на световния бестселър Как се раждат идеите (продадени над 40 000 екземпляра) представя революционна концепция за лидерството: най-важната задача на всеки лидер е да накара служителите си да повярват, че са креативни и работата да се превърне в забавление. Книгата иска да накара работодателите да превърнат обикновения служител във велик като му помогнат да ражда повече и по-добри идеи. Според Джак Фостър основната задача на лидера (който той нарича идеяист) е да повиши себеуважението сред служителите си и да създаде място, където е приятно да се работи. ... |
|
Или кой управлява света? ... "Поколението F" разказва за това, което се случва в наши дни в социалните медии и извън тях, за хората, които управляват света, за това как се чувстват те, трансформирайки се от "Homo Sapiens" в "Homo Socialicus". Книгата "Поколението F" е със специалното участие на съзвездие от български и световноизвестни личности: Антон Дончев, Бойко Василев, Боян Биолчев, Ваня Щерева, Веско Ешкенази, Владимир Каролев, Георги Мамалев, Жюстин Томс, Иван Гранитски, Йордан Караджов, Йълдъз Ибрахимова, Любомир Стойков, Мария Гроздева, Мартин Захариев, Мартин ... |
|
Как да печелим клиенти и да сразяваме конкуренти ... Малък екип с повече от скромен бюджет, но със свежи хрумвания, постига ефект, оценяван на 130 милиона долара. С една щура идея производител съумява петкратно да увеличи продажбите си на битова техника. Собственик на фитнес клуб привлича много нови клиенти само като добавя екстравагантност към услугите си. Предприемач побърква конкурентите си от текстилния бизнес с помощта на едно единствено, но особено решение... Онова, което обединява десетките примери, с които е наситена тази книга, е тяхната креативност. Те ни показват, че в новите реалности традиционната ... |
|
Към философията на пъблик рилейшънс. ... Монографията PR като обект на познание е посветена изцяло на въпроси, свързани с пъблик рилейшънс. Някои от идеите, разработени в тази книга, авторът е публикувал през годините, а други формулира за първи път, воден от дълбокото убеждение, че на определена степен от своето развитие нито една наука не може да върви напред, ако не направи самата себе си обект на познанието. Подобен процес на преосмисляне е необходимо условие за по-нататъшното развитието на теорията и практиката на PR. Без да твърди, че е единствено прав в своите теоретични разсъждения по поставените проблеми, ... |
|
Учебникът "Гостоприемство в туристическата индустрия" е написан съгласно учебната програма на МОН. Предназначен е за училищата с професионална насоченост в храненето, хотелиерството и туризма. Като допълнително учебно помагало е подходящ за студенти в колежи и университети по специалности, свързани с организираното хранене и туризма. Подходящ е за учебни центрове, школи и други звена, обучаващи кадри в областта на храненето и туризма. Може да се ползва от изпълнителските кадри и други специалисти в ресторантьорството и хотелиерството. ... |
|
Един различен преглед към премиерския мандат на Н. В. цар Симеон II. Цветелина Узунова е журналист, експерт по PR и публична дипломация. Работила е 10 години като водеща на "По света и у нас" в БНТ. През 2001 г. става прессекретар на цар Симеон II. В мандата му като министър-председател (2001 - 2005 г.) оглавява Правителствената информационна служба в Министерския свет. Продължава да работи с царското семейство години след това. За първи път споделя любопитни случки от кухнята на царската и правителствената публична комуникация, преплетени с факти от политическия живот в страната. Книгата е истински учебник по ... |