"Джобна енциклопедия на гъбите" е задължително четиво за всички, които имат интерес към гъбарството. Без значение дали сте професионалист с много опит зад гърба си, или тепърва навлизате в необятното царство на гъбите, изданието ще ви е от полза със своите подробни описания, полезни съвети и цветни илюстрации. От книгата ще научите още: по какво да различавате отровните от ядливите гъби, къде да откриете най-вкусните екземпляри и как да ги приготвите, как да си направите гъбарник сами, как да се предпазите от отравяне с гъби. ... |
|
Всяка майка, още по време на бременността си, обмисля въпросите, свързани с храненето на нейното дете. Приемането на течности и храненето са основни жизнени процеси, които осигуряват на малкия човек необходимите за правилния му растеж вещества. Всяка възраст след раждането на бебето се отличава с различен хранителен режим: Кърмене. Захранване. Преминаване към обща храна. Хранене наравно с възрастните. В тази книга е събрана информация за храненето на детето от раждането му до тригодишната му възраст. Посочени са препоръки за здравословно хранене до 3 години, рецепти от детски кухни и мнения на утвърдени специалисти. ... |
|
Настоящата монография съдържа основни теоретични постановки по избрани теми от научното съдържание на туристическата екскурзоводска конструираност. Разглежданата предикативна проблематика е съсредоточена върху системата от изказвания за названието, статута, обекта и предмета, тезауруса, цел и задачите и връзки на интегрираност с другите науки на Туристическото екскурзоводство като научна област в сферата на туризма. Отделено е специално място на методологическите ориентири и подходи, изграждащи базовия научно-изследователски корпус и обосноваването на някои гносеологически процеси в екскурзоводската теория и практика. ... |
|
Учебното ръководство е предназначено за студентите от специалност "Туризъм" при разработване на курсова работа по учебната дисциплина "Туристическо екскурзоводство". Съдържанието на помагалото е структурирано в няколко части: уводни думи към студентите за значението на изследователската дейност в процеса на обучение в университета; кратко изложение на същността на курсовата работа; технологично оформяне на писмен текст за курсова работа; примерни теми на курсови работи; примерен вариант на студентска курсова работа. В учебното ръководство последователно са представени етапите при подготовката ... |
|
"Мили деца, за да бъдете добри християнчета не е достатъчно само да търсите успехи в учението, но трябва да се стремите да бъдете възпитани и вежливи в живота. За това е нужно да имате примери за подражание в делото на вярата и любовта. Житията на светиите ви дават този пример. Необходимо е само да се научите да постъпвате като добрите християни и да вървите по пътя им. По него може да върви само този, който има в себе си вяра в Бога и изпълнява в делата си живота на светиите. Този дневник е предназначен за вас - учениците от начален курс. Вие ще затвърдите придобитите знания за живота на праведниците и той ще стане ... |
|
"Драги учители и родители, Приложените занимателни игри за първи и втори клас от педагогическо гледище са първоначален опит за игрова дейност в часовете по религия с обучаваща или възпитаваща функция. Това е един нов начин за общуване и съприкосновение на децата с религията. Занимателните игри са мобилни и ще подпомогнат учениците да усвоят и затвърдят своите знания, които в известна степен ще удовлетворят техните религиозно-познавателни потребности. Това е първото занимателно пособие по религия в начално-училищна възраст, чрез което децата имат възможността да проникнат с чистите си сърца в началата на ... |
|
"Мили деца, драги учители и родители, Настоящето помагало е предназначено за учениците от трети и четвърти клас на начална училищна възраст в обучението по религия. В него са включени разнообразни игри за любознателните, игрословици и рисунки за оцветяване, съобразени с изучаваното учебно съдържание и възрастовите особености на учениците. Книжката е предназначена както за работа в часовете по религия, така и за самостоятелни занимания у дома. Чрез нея децата ще обогатят усвоените знания и умения , ще общуват по нов начин, чрез игра с изучаваната учебна проблематика и ще разширят своите религиозно-познавателни ... |
|
|
|
В настоящото монографично изследване "Увод в туристическото екскурзоводско" са поставени за разглеждане някои от уводните проблеми в теорията и практиката на туристическото екскурзоводско като област на научно познание в системата на туристическите науки. Съдържанието на труда е структурирано в три глави. Анализирани са значими уводни въпроси от екскурзоводската теория и практика, като: аспекти на екскурзоводското познание; екскурзоводството в туризма като субсистема на туристическата наука; туристическото екскурзоводство като обществено явление; връзката екскурзоводска теория и практика като единна ... |
|
Монографията "Екскурзоводски длъжности в туризма" е структуриране в четири части: Част 1 - изяснява същността на трудовите ресурси в туризма, дефинира термина "екскурзовод" и класификацията на екскурзоводските длъжности. Част 2 - разглежда видовете екскурзоводски длъжности според обхватната насоченост на екскурзоводската дейност Част 3 - разкрива видовете екскурзоводски длъжности според състава на пътуващите Част 4 - обосновава екскурзоводските длъжности според спецификацията на вида туризъм Подробно са описани и анализирани различните видове екскурзоводски длъжности като реализация в ... |
|
Настоящото "Помагало за семинарни упражнения по туристическо екскурзоводство" е предназначено за практическо реализиране на педагогическа дейност със студентите от специалност "Туризъм" към катедра "Маркетинг и туризъм" във факултета по Обществени науки на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" при подготовката им по учебната дисциплина "Екскурзоводство". Включените и подбрани теми за всяко семинарно упражнение и предвиденото за усвояване образователно съдържание са съобразени с броя на учебните часове, заложени в учебния план на специалността и учебната програма на ... |
|
"Проблемът за възможно най-леко и достъпно овладяване на базисните знания за човека, обществото, науката и изкуството е вълнувал редица педагози и методици от древността до наши дни. През различните епохи този проблем се е решавал с различни средства. Решенията са се влияели от редица фактори, като философските идеи за обучението като цяло, масовостта или елитарността на обучението и др. Съвременното общество се нуждае от нов прочит, анализ и обобщение на съществуващите идеи и добри практики за приложение на занимателно-игровата дейност в обучението като начин за по-задълбочено и трайно овладяване на знания умения от ... |