Съвременните компании са изправени пред редица предизвикателства при осъществяването на своята дейност. Бизнес средата, в която те оперират, се характеризира с динамика, интензивна конкуренция и висока степен на несигурност и риск. Колебанията в търсенето на пазарите стават все по-големи и непредсказуеми, а конкуренцията между стоките и услугите, предлагани на тези пазари, се засилва. Всички тези фактори налагат компаниите да предприемат необходимите действия, за да се адаптират към новите условия. Производството на стоки и предоставянето на услуги, които клиентите търсят, изискват от компаниите да обръщат все по-голямо ... |
|
|
|
Маркетинг Симеон Желев, Галина Младенова, Боян Дуранкев, Свободка Класова, Станка Тонкова, В. Балева, П. Иванов, Х. Катранджиев, Хр. Танушев, Кр. Маринов, Т. Нецева, Н. Цонев, Н. Ванков, Е. Найденова
УНСС
|
|
Този учебник е предназначен за студентите бакалаври и магистри, пред които се изнася въвеждащият курс по маркетинг. Ядрото на целевата аудитория са студентите от УНСС . Учебникът покрива пет тематични полета, организирани в съответните раздели: въведение в маркетинга; аналитични аспекти на маркетинга; стратегически аспекти на маркетинга; тактически аспекти на маркетинга; приложения на маркетинга. По тази си организация той се отличава от предходните учебници, дело на членовете на катедра Маркетинг и стратегическо планиране към УНСС. Учебникът се отличава от предходните учебници и по няколко други неща. В него ... |
|
Bootstrap е един от най-популярните фреймуърки за HTML, CSS, и JavaScript. Той съдържа набор от инструменти за създаване на сайтове и уеб приложения: HTML/CSS шаблони за оформление на страници, уеб форми, етикети, навигационни блокове и други елементи на уеб интерфейса. С Bootstrap може да създадете динамичен дизайн, който се разтяга и свива, адаптирайки се към различните резолюции на екраните. Ще разберете как да създавате код, който да се визуализира по един и същи начин на най-различни устройства - смартфони, таблети, настолни компютри и лаптопи. Освен, че ще ви научи да правите модерни сайтове с адаптивен дизайн, ... |
|
Учебникът има за цел да представи особеностите на стратегически значимия елемент на маркетинга - дистрибуционната политика и същевременно с това да създаде практически умения за практическо изграждане на целесъобразни дистрибуционни канали. Теоретичните постановки в темите са обогатени с подходящи примери, казуси и тестове след всяка една от главите. Представени са основно - същността и значението на дистрибуцията и дистрибуционната политика, дистрибуционните канали и посредници, дистрибуционните конфликти, търговията на дребно, търговията на едро, физическата дистрибуция и бизнес логистиката, интернет дистрибуцията, ... |
|
Изданието съдържа правен анализ и практически правни съвети във връзка с конкурентните правила на ЕС, приложими към споразуменията за дистрибуция, които попадат във и извън обхвата на Регламент 330 / 2010 и Регламент 461 / 2010. Анализът на конкурентното право на ЕС е допълнен с анализ на националните конкурентни правила и поради това, че те често са тясно свързани с анализа на конкурентното право, с правилата на гражданското и търговското право, приложими към споразуменията за дистрибуция в България. Тази книга е част от един истински паневропейски проект. За нейна основа служи по-пространната монография, публикувана от ... |
|
Fedora openSUSE Ubuntu Debain. ... Този практически наръчник е ориентиран към системните администратори и разглежда един от най-широко застъпените аспекти на приложението на Linux - изграждането на сървър. Книгата се състои от четири части: Разгръщане на Linux - тук ще научите всичко за инсталирането на Linux, включително и разгръщане по мрежата и на виртуален сървър. Устройство на Linux - тази част запознава читателя с процеса на зареждане, със системите за инициализация и с ядрото на Linux. Разгледани са и файловата система, мениджърът на логически дялове LVM и RAID масивите. Системно администриране - ... |
|
Направете летящ старт с Linux! Началото на заниманията с Linux е забавно, удовлетворяващо и трудно. И ако търсите изчерпателен ресурс, който обхваща всичко което трябва да знаете, за да получите контрол върху използването на тази мощна операционна система, не търсете повече. В тази книга ще намерите едно лесно за изпълнение ръководство за настройване на онлайн и мрежовата работа, сигурността и други теми в знаменитата операционна система Linux! 8 книги в една: Започване на работа с Linux. Работни плотове за Linux. Работа в мрежа. Администриране. Управление на сървъри с Linux. Сигурност. Писане на скриптове. ... |
|
Тестове и задачи. Речник. ... Написан по програма на МОМН от едни от най-добрите български маркетолози и учители, "Маркетинг" е предназначен за обучение на учениците в средните училища, в които е предвиден за изучаване този предмет. Тестовете и задачите в края дават възможност на учителите и на учениците да проверят степента на овладяване на материала след всяка тема, а също и след приключване на курса на обучение. Освен за средните училища, "Маркетинг" може да се ползва от всички, които биха желали да овладеят основите на тази съвременна, полезна и все по необходима за практиката научна теория. След ... |
|
Издание от 2020 г., съставено съгласно утвърдени учебни програми № РД 09 - 3064 / 24.10.2018 г. и № РД 09 - 3007 / 04.12.2019 г. ... Глобалните промени в търговията като част от икономическия живот налагат нов подход към системата от знания за търговията като стопанска дейност, за видовете търговски дейности - търговия на едро и търговия на дребно, за дистрибуционната политика, за логистиката, за стратегията на търговеца. Това изисква едно ново мислене и адаптиране към промените на пазара, включващо информационните технологии, новите форми на търговия, електронната търговия, както и към моделите на управление. За всяка ... |
|
Динамичните промени, които настъпиха през последните години във външната и вътрешната среда на финансовите институции, обуславят нарастващия интерес към приложението на маркетинга в управлението им. Все повече висши мениджъри са принудени да признаят, че ръководените от тях финансови институции се нуждаят от формиране на маркетингова ориентация и поведение, че прилагането на маркетингов подход при вземане на решения е един от факторите за постигане на бизнес успех. Целта на курса Маркетинг във финансовите институции е да даде на студентите необходимите знания относно най-важните аспекти на маркетинга на финансовите ... |
|
Учебно пособие - второ издание. ... Маркетингът е една от основополагащите дисциплини за професионалистите в областта на управлението на организациите в условията на пазарно стопанство. На мениджърите са необходими знания относно състоянието и разработването на пазарите, да оценяват нуждите и потребителското поведение на клиентите, да позиционират продуктите на различните пазари, да разработват подходящи маркетингови стратегии и програми и пр. Пристъпвайки към изучаването на маркетинга като теория и практическа дейност, младите специалисти трябва да се запознаят първо с неговата същност, принципи, функции, основни понятия ... |
|
Образованието на един неохотен бизнесмен. Включва още 10 години нестандартна бизнес философия. ... "Когато през 2005 г. започнах да пиша "Пусни народа ми да кара сърф", първоначалното ми намерение беше това да бъде философски наръчник за служителите на "Патагония". Изобщо не съм очаквал тази проста книга да се преведе на десет езика и да се изучава в гимназиите и университетите, че дори да има влияние върху големите корпорации. Даже "Харвард" използва компанията ни за практически казус. Винаги сме считали "Патагония" за експеримент по правене на бизнес по нетрадиционни начини. ... |