store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   ...    ...    Търсене на: маркетинг
Начало   ...    ...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Търсене на: маркетинг

/ общо 418 продукта /
Маркетинг
Здравко Младенов, Райна Панова, проф. д-р Димитър Доганов

Дионис
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  14.60 лв.
Маркетинг
Симеон Желев, Галина Младенова

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  20.00 лв.
Маркетинг
Елена Георгиева, Мария Кехайова-Стойчева, Евгени Станимиров

Стено
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Стратегически маркетинг
Стефан Христов

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.00 лв.
Директен маркетинг
Красимир Маринов

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  14.00 лв.
Застрахователен маркетинг
Ирена Мишева

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  16.90 лв.
Стратегически маркетинг
Диляна Янева

ЮЗУ "Неофит Рилски"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  8.00 лв.
Международен маркетинг
Надя Маринова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  25.00 лв.
Маркетинг без бюджет
Игор Ман

AMG Publishing
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  17.95 лв.
Маркетинг в здравеопазването
Тодорка Костадинова, Мария Рохова

МУ Проф. Д-р Параскев Стоянов
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  18.00 лв.
Страница: 1 / 35
Търси:
Продукти отговарящи на търсене: маркетинг
Маркетинг -
Маркетинг
Здравко Младенов, Райна Панова, проф. д-р Димитър Доганов

Дионис
Цена:  14.60 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвпадение за: маркетинг
Точно съвпадение: маркетинг
Близки съвпадения: маркетинга

Тестове и задачи. Речник. ... Написан по програма на МОМН от едни от най-добрите български маркетолози и учители, "Маркетинг" е предназначен за обучение на учениците в средните училища, в които е предвиден за изучаване този предмет. Тестовете и задачите в края дават възможност на учителите и на учениците да проверят степента на овладяване на материала след всяка тема, а също и след приключване на курса на обучение. Освен за средните училища, "Маркетинг" може да се ползва от всички, които биха желали да овладеят основите на тази съвременна, полезна и все по необходима за практиката научна теория. След ...
Маркетинг -
Маркетинг
Симеон Желев, Галина Младенова

УНСС
Цена:  20.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвпадение за: маркетинг
Този учебник е предназначен за студентите бакалвари и магистри, пред които се изнася въвеждащият курс по маркетинг. Ядрото" на целевата аудитория са студентите от "УНСС". ...
Маркетинг -
Маркетинг
Елена Георгиева, Мария Кехайова-Стойчева, Евгени Станимиров

Стено
Цена:  18.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвпадение за: маркетинг
Точно съвпадение: маркетинг
Близки съвпадения: маркетинга, маркетингът

Учебно пособие - второ издание. ... Маркетингът е една от основополагащите дисциплини за професионалистите в областта на управлението на организациите в условията на пазарно стопанство. На мениджърите са необходими знания относно състоянието и разработването на пазарите, да оценяват нуждите и потребителското поведение на клиентите, да позиционират продуктите на различните пазари, да разработват подходящи маркетингови стратегии и програми и пр. Пристъпвайки към изучаването на маркетинга като теория и практическа дейност, младите специалисти трябва да се запознаят първо с неговата същност, принципи, функции, основни понятия ...
Стратегически маркетинг -
Стратегически маркетинг
Стефан Христов

УНСС
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Съвпадение за: маркетинг
Точно съвпадение: маркетинг
Близки съвпадения: маркетинга

Третото преработено издание. ... Стратегическият маркетинг способства за усъвършенстването на стратегическото мислене на маркетинговите мениджъри и специалисти. Маркетинговата среда става все по-турболентна и по-сложна, а пазарните промени - все по-динамични. Всяка фирма се нуждае от ефикасна защита от неочакваните превратности на съдбата. Необходими са висока ерудираност и голяма вещина от маркетолозите за създаване и запазване на ключовите предимства спрямо пазарните конкуренти. Стратегическият маркетинг подчертава осезателната потребност от компетентно анализиране на настоящето, предвиждане на бъдещето, откриване на ...
Директен маркетинг -
Директен маркетинг
Красимир Маринов

УНСС
Цена:  14.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Съвпадение за: маркетинг
Концепции и творчески решения. ... Книгата изследва концепциите и творческите решения в директния маркетинг - един различен от традиционния маркетингов подход начин за привличане и задържане на потребителите - с помощта на директно взаимоотношение с тях. Днес директният маркетинг е навсякъде около нас - виждаме проявленията му, когато сутрин включваме телевизора и преглеждаме пресата, когато през деня получаваме безброй имейли и телефонни обаждания, както и когато проверяваме пощенската си кутия, прибирайки се от работа. И докато в нашата страна влакът на директния маркетинг набира скорост, машинистите му все още са ...
Застрахователен маркетинг -
Застрахователен маркетинг
Ирена Мишева

УНСС
Цена:  16.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Съвпадение за: маркетинг
Точно съвпадение: маркетинг
Близки съвпадения: маркетинга

Целта в предлагания учебник е да се представи нова трактовка на необходимостта, същността и значението на застрахователния маркетинг при пазарна икономика. Да се идентифицират понятията "застрахователна услуга" и "застрахователен продукт" в контекста на застрахователния маркетинг, като се направи разграничение между тях, което липсваше в застрахователната теория. Да се обособи застрахователният маркетинг като самостоятелен елемент от маркетинга на услуги, да се въведат нови за нашата застрахователна литература понятия. По този начин разглеждането на поставените въпроси от теоретична гледна точка може ...
Стратегически маркетинг -
Стратегически маркетинг
Диляна Янева

ЮЗУ "Неофит Рилски"
Цена:  8.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвпадение за: маркетинг
Точно съвпадение: маркетинг
Близки съвпадения: маркетинга

Стратегическият маркетинг е важен елемент от стратегическото фирмено управление. Чрез него се търси баланса между интересите на производителя и потребителя. Насочен е към намирането на конкурентни преимущества в маркетинговата дейност на всяка компания на база на поставените стратегическите цели и разработването на маркетингови стратегии. Учебникът има за цел да представи теоретико-методологичните аспекти на стратегическия маркетинг. Разгледани са основни въпроси, касаещи методиката на разработване и реализиране на маркетинговите стратегии в организацията. Детайлно са описани отделните им видове. Специално внимание е ...
Международен маркетинг -
Международен маркетинг
Надя Маринова

Нов български университет
Цена:  25.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Съвпадение за: маркетинг
Точно съвпадение: маркетинг
Близки съвпадения: маркетингът, маркетинга

Маркетингът се превръща в един от най-мощните инструменти, използвани от бизнеса в безкрайната борба за оцеляване и развитие. Тоталното господство на пазарните отношения практически води до ликвидиране на националните икономически граници. Търговията между страните, икономическото сътрудничество, разширяването на световните икономически контакти и международното разделение на труда създават всички необходими обективни предпоставки за глобализиране на международните икономически отношения и бизнеса. Днес нито една страна - малка или голяма, не може ефективно да се развива в страни от световните икономически процеси. ...
Компас за дигитален маркетинг -
Компас за дигитален маркетинг
Етиен Янев

A5 books
Цена:  22.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Съвпадение за: маркетинг
Точно съвпадение: маркетинг
Близки съвпадения: маркетинга

Отговори на 20 -те най-често задавани въпроси за работещ, ефективен и успешен онлайн маркетинг. Ти си предприемач, собственик на бизнес или просто имаш интерес в маркетинга - тази книга ще бъде истински пътеводител за успех в твоите ръце, ще ти покаже как да изградиш дигиталната си стратегия, базирана на логика и данни. Ако някога си се запитвал откъде да започнеш, как да създаваш качествено съдържание и да изградиш силен екип, спри да гадаеш на кристална топка, отговорите в тази книга са събирани с години, за да бъдат твоят компас за дигитален маркетинг! На страниците на книгата ще намериш още: искрени и полезни ...
Дентален маркетинг -
Дентален маркетинг
Д-р. Дж. П. Монтоси, Ст. Ригуци

To the top
Цена:  38.00 лв.
Съвпадение за: маркетинг
Практически наръчник с инструменти и примери, как да запълним графика и преборим ценовите войни. ... "Ето това е книгата, която липсваше сред изданията за стоматолози: "Дентален маркетинг", направен от реален стоматолог. Това което ще впечатли читателя е изключителната и непозната до сега комбинация от солидни принципи и ясен изказ, обогатени от конкретни примери, взети от практиката." д-р. Даниеле Берета ...
Маркетинг без бюджет -
Маркетинг без бюджет
Игор Ман

AMG Publishing
Цена:  17.95 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвпадение за: маркетинг
Точно съвпадение: маркетинг
Близки съвпадения: маркетингът

Тази книга съдържа доказателства, че за страхотни маркетингови постижения в днешно време не е необходим огромен бюджет. "Маркетинг без бюджет" е сборник с лесни рецепти за увеличаване на приходите без излишни разходи. Книгата съдържа 50 ефективни маркетингови инструмента, които могат да бъдат използвани при ограничен бюджет за маркетинг или при пълното му отсъствие. За всеки инструмент има подробни описания: кой, какво, кога и как да направи. Идеите, които споделя авторът, засягат различни сфери: маркетинг, реклама, продажби, PR, клиентска лоялност, както и цялостната организация на работата. "Маркетинг ...
Маркетинг в здравеопазването -
Маркетинг в здравеопазването
Тодорка Костадинова, Мария Рохова

МУ Проф. Д-р Параскев Стоянов
Цена:  18.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Съвпадение за: маркетинг
Точно съвпадение: маркетинг
Близки съвпадения: маркетинга

Второ допълнено и преработено издание. ... Учебникът е предназначен за студенти, изучаващи специалностите Здравен мениджмънт, Обществено здравеопазване, Рехабилитация, морелечение, уелнес и спа, Оптометрист и други, свързани със здравеопазването и управлението на здравните организации. Целта на учебника е да формира базови знания за маркетинговите дейности, тяхното приложение и управление в здравеопазването. Материалът е структуриран в шест глави. След всяка глава са включени въпроси, задачи и казуси, които дават възможност за участието на студентите в дискусии, ролеви игри и развитие на практически умения. ...
Търсене на: маркетинг Продукти 1-12 от общо 418
Страница:
Ернст Мулдашев
Стоян Николов - Торлака
Намаление на хиляди книги