store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   ...    ...    Търсене на: медийна грамотност
Начало   ...    ...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Търсене на: медийна грамотност

/ над 500 продукта /
Медийна грамотност
Светла Цанкова, Стела Ангова, Мария Николова, Иван Вълчанов, Илия Вълков, Г. Минев, М. Осиковски

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  16.90 лв.
Медийната грамотност: Преосмисляне на опита
Данаил Данов

УИ Св. Климент Охридски
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.00 лв.
Медийното образование в училищното ежедневие
Мила Хундертмарк

Раабе България
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  24.00 лв.
Медии и комуникации. Книга 2 / 2022
УИ Св. Климент Охридски
Цена:  22.00 лв.
Медии и комуникации
УИ Св. Климент Охридски
Цена:  20.00 лв.
В страната на правилата. Учебно помагало за часа на класа за 4. клас
Неша Горчева

Домино
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  6.50 лв.
Основи на медийната педагогика
Данаил Данов

УИ Св. Климент Охридски
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  20.00 лв.
Производство на несъгласие. Икономическата политика на онлайн медиите
Петър Айолов

УИ Св. Климент Охридски
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  25.00 лв.
В безопасност ли е детето Ви в Интернет?
Памела Уитби

Изток - Запад
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  13.00 лв.
Медиа бележки
Росен К. Стоянов

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  12.00 лв.
Меди@ общество
Катя Михайлова

УНСС
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  24.00 лв.
Интелектуална собственост в телевизионната индустрия
Димитрина Папагалска

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  26.90 лв.
Страница:
Търси:
Продукти отговарящи на търсене: медийна грамотност
Медийна грамотност -
Медийна грамотност
Светла Цанкова, Стела Ангова, Мария Николова, Иван Вълчанов, Илия Вълков, Г. Минев, М. Осиковски

УНСС
Цена:  16.90 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Медийната грамотност е една от ключовите компетентности и умения в живота и работата през XXI век. Медийната грамотност и медийното образование според експертите са част от решението на най-новите социални и технологични проблеми, пред които е изправено човечеството. Тя е интердисциплинарна по своята природа и дава възможност на хората да участват активно в политическите, икономическите, социалните и културните аспекти от живота на обществото, да бъдат ефективни комуникатори и активни граждани. Образованието по медийна грамотност е образование през целия живот. Но важно е то да започне от ранна детска възраст, да бъде ...
Медийната грамотност: Преосмисляне на опита -
Медийната грамотност: Преосмисляне на опита
Данаил Данов

УИ Св. Климент Охридски
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Книгата разглежда медийната грамотност като цялостна концепция, както и формирането ѝ в България. И по-точно създаването на цялостна обучителна програма по медийна грамотност, целяща да подобри състояние на развитието ѝ у нас и използваща средствата на различни професионални направления: педагогика, психология, методика, медиазнание, етика, IT. ...
Медийното образование в училищното ежедневие - Медийното образование в училищното ежедневие
Мила Хундертмарк

Раабе България
Цена:  24.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Практически наръчник за учители. ... Дигиталните медии са навсякъде около нас и компетентното им използване е ново базово умение - наравно с писането, четенето и смятането. Но как медийното образование може да бъде интегрирано в училищното ежедневие? Отговор на този въпрос ще намерите в това практическо помагало, което съдържа конкретни методи и съвети за преподаване със и без използването на технологии. С помощта на книгата: разберете медийния свят на подрастващите - потенциали и рискове; научете повече за стратегията Образование в дигиталния свят - практически методи; използвайте ефективно потенциала на ...
Медии и комуникации. Книга 2 / 2022 -
Медии и комуникации. Книга 2 / 2022
УИ Св. Климент Охридски
Цена:  22.00 лв.
Научен сборник на докторанти от Факултета по журналистика и масова комуникация. Сборникът съдържа статии и студии на докторанти в докторската програма Медии и комуникации в професионалното направление Обществени комуникации и информационни науки, които представят постиженията на младите учени от Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет Св. Климент Охридски. Медийната грамотност; новото медийно изкуство; изграждането на персонален имидж; регионалната идентичност; стратегиите за управление на бизнес организациите; маркетинговите техники; социалните медии; диалогът в дигиталните маркетингови ...
Медии и комуникации -
Медии и комуникации
УИ Св. Климент Охридски
Цена:  20.00 лв.
Научен сборник на докторанти от Факултета по журналистика и масова комуникация. ... Медийната грамотност, инструментариумите на маркетинговата комуникация, източниците на информация в разследващата журналистика, визуалната комуникация в медиите и във връзките с обществеността, теорията, историята и практиките на пъблик рилейшънс. Иновациите в дигиталния маркетинг, типологията на книгата и историята на българското книгоиздаване, профилите в пресжурналистиката и в онлайн журналистиката, отношенията гражданска журналистика - професионална журналистика - широкият кръг от тематични и изследователски полета на публикациите в ...
В страната на правилата. Учебно помагало за часа на класа за 4. клас -
В страната на правилата. Учебно помагало за часа на класа за 4. клас
Неша Горчева

Домино
Цена:  6.50 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебното помагало за часа на класа включва 34 урока за правилата за безопасност при движение по улицата, при бедствия и аварии, в отношенията между хората. Съдържа 58 страници плюс цветни приложения и 2 работни карти по безопасност на движението. Помагалото е съобразено с програмата за обучение по безопасност на движението по пътищата и с изискванията за часа на класа, определени в държавния образователен стандарт за гражданското, здравното, екологичното и интеркултурното образование. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2023/2024 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, ...
Основи на медийната педагогика -
Основи на медийната педагогика
Данаил Данов

УИ Св. Климент Охридски
Цена:  20.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Пътеводител в света на дигиталната култура и нейните средства. Чрез настоящата книга Данаил Данов споделя опита си в областта на социалните медии - свят, в който общува и се изявява вече две десетилетия. Социалните медии осигуряват неограничени възможности за общуване, забавление и образователно взаимодействие. Те създават разнообразни условия за себеизразяване, споделяне и сближаване, от което потребителите по целия свят масово се възползват, при това още от детска възраст. Тези положителни страни обаче нерядко вървят успоредно с немалко предизвикателства, водещи до проблемни ситуации, за справянето с които са нужни и ...
Производство на несъгласие. Икономическата политика на онлайн медиите -
Производство на несъгласие. Икономическата политика на онлайн медиите
Петър Айолов

УИ Св. Климент Охридски
Цена:  25.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Тази книга изследва изкривяването на комуникацията онлайн и предлага тезата, че моделът на икономическата политика на онлайн медиите се основава предимно на систематичното производство на несъгласие. Като следва традицията на медийната критика на Хабермас и Чомски наред с други, изданието показва как гневът може да мотивира потреблението на новини и как принципът Angry People Click More в онлайн медиите на XXI в. се прилага систематично. Авторът твърди, че пристрастяването към медиите увеличава интереса, следователно умишленото изопачаване на факти и производството на несъгласие осигуряват на медиите по-голяма ...
В безопасност ли е детето Ви в Интернет? -
В безопасност ли е детето Ви в Интернет?
Памела Уитби

Изток - Запад
Цена:  13.00 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Знаете ли какво всъщност прави детето ви онлайн? Вероятно ще отговорите "не" като повечето родители. Но в днешно време, когато децата ни все повече са изложени на риск от кибертормоз, подмамване от педофили и други онлайн опасности, нуждата да ги защитим е по-голяма от всякога. "В безопасност ли е детето ви в интернет?" обхваща всички видове нови медии и средства за комуникация - от "Фейсбук" и "YOutube" до таблети, смартфони и игрови конзоли – и ви предлага: Ценен опит: как да се справяте с кибертормоза, неподходящото съдържание и други опасности, които крие интернет Насоки: ...
Медиа бележки -
Медиа бележки
Росен К. Стоянов

Нов български университет
Цена:  12.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
В крайна сметка конфликтът е социална реалност и житейска характеристика, а комуникацията запълва междинното поле и е идеалният посредник. И това й състояние е не само необходимо, но и неизбежно. Глобализацията на съвременните комуникации и медии постепенно ги превръщат в равноправни участници при взимането на решения. Реториката като определение се свързва с демократическите достижения - със свободното право да имаш мнение и да го изказваш пред определена аудитория. Но никога не трябва да забравяме, че това право е характерно не само за избраниците, но и за всеки един от нас. Росен Стоянов е доктор по политология. ...
Меди@ общество -
Меди@ общество
Катя Михайлова

УНСС
Цена:  24.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с вътрешни страници
Социология на медиите и масовата комуникация. "Меди@ общество" е учебник, предназначен за подготовка на студенти по социология, медии и журналистика, медийна икономика, комуникации и информиране и други близки учебни дисциплини. Учебникът е разработен в съответствие с учебната програма по дисциплината "Социология на комуникациите", задължителна в бакалавърските програми в направления "Социология, антропология и науки за културата" и "Обществени комуникации и информационни науки" в "УНСС". ...
Интелектуална собственост в телевизионната индустрия -
Интелектуална собственост в телевизионната индустрия
Димитрина Папагалска

УНСС
Цена:  26.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Целта на учебника е да предостави на студентите, обучаващи се в специалности, свързани с интелектуалната собственост и/или творческите индустрии, както и на заинтересованите лица, необходимия набор от знания и умения, чрез които да разбират процесите в телевизионната индустрия в България по отношение на интелектуалната собственост и да умеят да ги управляват, зачитайки и защитавайки интересите на всеки един правоносител на интелектуална собственост. За целта учебникът е структуриран в пет глави. Първата от тях представя телевизионната индустрия и нейните специфики и характеристики като вид творческа индустрия. В нея се ...
Търсене на: медийна грамотност Продукти 1-12 от над 500
Страница:
Хаснейн Варис
Veselina Slavcheva, Yolanta Delibosova - Yolly
Боряна Таскова, Мирослав Гочев
Търсене
Избери сектор
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg