Вътрешното ни дете. Да се освободим от травмите и моделите на поведение, които ни нараняват. Всеки от нас има вътрешно дете - част от подсъзнанието, която възприема преживяванията и емоциите, преди да сме имали възможността да ги осмислим съзнателно. Травмите, преживени през детството, оставят трайни следи във вътрешното ни дете, които с годините се превръщат в саморазрушителни модели на поведение. Зрелият Аз, скрил у себе си наранено вътрешно дете, потиска истинския себе си чрез негативни мисли, безпокойство, нужда да угажда на другите и отдаване на токсични взаимоотношения. При някои хора негативните поведенчески ... |
|
"Откакто се помня кризата е била част от живота ми. Не познавам баща си. Баба ми - моят най-голям модел на подражание и източник на вдъхновение, почина, когато бях едва на дванайсет. На тринайсет заедно с майка ми бягахме от нейния бивш приятел, който я насилваше. На петнайсет бях оставен да живея сам в къща без ток и течаща вода. Днес моят живот е много различен. Аз съм щастливо женен мъж, баща на две красиви деца, главен пастор на най-бързорастящата църква в България и основател на една от най-големите и успешни коучинг компании в страната. Въпреки болката и страданието, които съм преживял, разбрах стойността на ... |
|
Изданието предлага програмни ситуации, много игри и упражнения за организация и провеждане на ефективно обучение на децата по безопасност на движението и контрол на дейността. В книгата ще намерите също и информация за: детето като участник в пътното движение; характеристика на образователната среда за обучението по БДП; играта като средство за обучение по БДП; комисия по безопасност на движението по пътищата: състав, планиране и организация на дейността ѝ; дейности за обезопасяване района на ДГ и идентифициране на рисковите фактори; квалификацията на педагогическите специалисти за осигуряване на дейностите ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Преводът на това издание е проверен от рецензент, назначен от AMI. ... В тази книга са изложени основополагащите принципи, на които трябва да се градят отношенията между родителите и детето. Още от момента на своето раждане малкото същество трябва да бъде възприемано като личност, да бъде правилно напътствано - с любов и познание за етапите на неговото развитие. Такова отношение винаги води до неочаквано добри резултати. Д-р Монтесори споделя с родителите и учителите своите вдъхновяващи идеи за това: как възрастните могат да установят по-силни връзки и по-добри отношения с децата; как да помогнат на детето да ... |
|
Книгата изследва характера на изобразително-творческата дейност на децата от предучилищна възраст и учениците от начална училищна възраст. Проучването обхваща единството и противоречията, проявяващи се на различни равнища при формирането и развитието на изобразителните способности у подрастващите чрез изобразителното изкуство. Това се реализира в две насоки: първо, по посока на единството възприемане - изпълнение - творчество и второ, в тясната органична връзка между обучението и развитието на детското творчество. ... |
|
Сборникът е второ, допълнено и преработено издание на Сборник формуляри за логопедичната практика. Помагало за студенти по логопедия - 2015 г. Второто издание на сборника също е предназначено основно за студентите от специалност Логопедия, които могат да използват готовите бланки и стимулния материал към тях по време на практическото си обучение и преддипломния си стаж. То може да бъде полезно и на начинаещите практици като ориентир както при диагностика, така и при воденето на документацията. В тази книга ще откриете : диагностични протоколи; бланки на документи анкети за родители и специалисти; картинен текст за ... |
|
Трето преработено и допълнено издание. ... "Вярваме, че настоящият труд ще помогне за решаването на въпроси, свързани с приобщаването, възпитанието, обучението, образованието и социалната интеграция на децата и ученици със специални образователни потребности. Оставаме с ясното съзнание, че темата далече не е изчерпана, тъй като това е само началото на изследването на всички възможности, които ресурсното подпомагане предлага. Надяваме се, че чрез поставянето на тази сериозна проблематика на обсъждането и дискусия бихме могли да ангажираме и да направим съпричастни много различни институции, родители, неправителствени ... |
|
От тази книга ще разберете най-важното: как расте, как се развива и как да създадете оптимални условия за развитието на вашето дете от 0 до 7 годинки – най-критичния период за изграждане на човешката личност. Първата част на книгата проследява детайлно всеки етап от развитието на малкия човек, месец по месец, период по период. Тази информация е изключително нужна за всяка майка, за да разбира по-добре бебето и детето си, да наблюдава неговото здраве и да забележи веднага и най-малките отклонения от нормата. Втора част на ръководството ще ви запознае с най-популярната съвременна методика на Глен Домън за стимулиране ... |
|
Бърза и правилна реакция при злополуки, наранявания и остри заболявания. Как да реагираме при злополука с детето или при бързо развиващи се заболявания? Парамедикът Лариса Майер дава всички отговори! Спешните случаи с бебета и деца винаги са предизвикателство. За да сте подготвени, тази книга предлага най-важната информация за оказване на първа помощ. Има болести и наранявания, които са типични за децата или засягат само тях. Майер обръща внимание на тези особености, за да можете да реагирате правилно във всеки възможен спешен случай. Тя описва конкретни мерки за оказване на първа помощ при алергични реакции, дихателни ... |
|
Замисълът за създаването на тази монография се породи от желанието ми да се обогати методическата литература и практика за педагогическо взаимодействие по религия в детската градина. Този научно-методически труд е резултат от многогодишните ми проучвания и изследвания в областта на религиозното възпитание на детето в предучилищна възраст. За да се удовлетворят професионалните потребности на предучилищните педагози и на детските учители-богослови, предлагам авторска система на образователно съдържание по религия за всички групи /3-7 годишното дете/ в детската градина. ... |
|
От авторката на "Самостоятелното дете, или как да стана "мързелива майка". ... Носна кърпичка, трамваен билет, букет есенни листа или най-обикновена локва - какво е общото между тях? Според авторката всички те, както и много други най-обикновени предмети и дейности, могат да допринесат за хармоничното развитие на малчуганите от 1 до 6 години. Стига майките им да са истински емоционално ангажирани, да следват интересите на рожбата си и да не пропускат множеството възможности за пълноценно общуване с нея. Защото всяка разходка, всеки непринуден разговор с детето може да стане извор на невероятни открития. В ... |
|
Настоящият том е сборник от работи на Юнг върху детската психология. Ядрото образуват трите лекции Аналитична психология и възпитание. Юнг смята, че психологията на родители и възпитатели е решаваща за процеса на израстване и съзряване на детето. Затова бе напълно естествено да се включи статията на Юнг "Бракът като психологическа връзка", както и есето "За формирането на личността", което - и по заглавие, и по съдържание - съответства на темата на тази книга. Все още широко разпространено предубеждение, че психологията на К. Г. Юнг се отнася до втората половина на живота или е валидна изключително ... |