Семейство Странд няма от какво да се оплачат - живеят задружно своя нормален живот в Ню Йорк, не са нито богати, нито бедни, сблъскват се с обичайните предизвикателства на средната класа и таят надежди за едно по-добро бъдеще. До нощта, в която дъщеря им се притичва на помощ на богат адвокат, нападнат в парка. Неговата благодарност се изсипва като манна небесна върху семейството и променя необратимо живота им... за добро или лошо. Обичаният от поколения читатели Ъруин Шоу изследва вечните теми за семейството и дома, за успеха и провала, за любовта и омразата, за цената, която плащаме за всичко, получено даром. Както и ... |
|
"Скъпи читателю, Нека заедно да концентрираме погледа си върху дърветата и храстите в градината. Виждаш ли нещо, което аз не виждам? Кои са най-важните особености на тези растения? От какво имат нужда те, за да се чувстват добре? Дърветата и храстите изпълняват няколко изключително важни функции. Освен че радват очите с непреходната си красота и служат като акцент в дворното пространство, те представляват естествена защитна стена и осигуряват екологичното равновесие. Ето защо си струва да научим повече за тях, като разгърнем този атлас. В него авторът представя 320 вида дървета и храсти, като обръща внимание върху ... |
|
Окаванго, място на красота, опасност и задаваща се катастрофа. Соня Курц е бивш войник, ангажирана за рискована, но деликатна работа - убийството на президента на Зимбабве. Още в зародиш виртуиозният ѝ план е провален и опитът пропада. На Курц не ѝ остава нищо друго освен да се притаи на спасителното си място край делтата на Окаванго в сърцето на Ботсвана. Скрита в сенките, Соня се оказва свидетел на предстоящото опустошение на делтата. В опит да спре разрушителните действия, които ще унищожат крехката мрежа от водни басейни, тя се оказва в ролята на еко командо. Скоро, оплетена в мрежа от интриги, младата ... |
|
|
|
Раницата за детска градина на Jurassic Park е удобна и лека. Презрамките ѝ са меки, подплатени и имат функция за регулиране на дължината им, за максимален комфорт на ползвателя. Тя разполага с 1 основно отделение, което се затваря с цип. В допълнение раницата има къса дръжка за носене в ръка. Характеристики на раницата: подплатен гръб регулируеми презрамки основно отделение с цип, подходящо за: резервни дрехи бутилка за вода мокри кърпички чадър дребни аксесоари къса дръжка за носене в ръка размери: 25 / 30.5 / 10 cm ... |
|
"The Hunting Party" ще бъде шестият студиен албум на "Linkin Park" и техния първи след "Living Things" от 2012-та година. Част от гостуващите изпълнители в записа са Том Морело от "Rage Against The Machine" и Дарън Малакиан от "System Of A Down". Майк Шинода наскоро сподели, че новият албум на бандата е с "по-тежко" звучене от предишните и е реакция към това, което той описва като "пасивен" характер на новите групи."Linkin Park" ще издадат "The Hunting Party" само ден след тяхното шоу като хедлайнери на летния Download Festival в ... |
|
Едно семейство, три съдби. Джордах са американска фамилия, в чиято история се преплитат вечните теми за любовта, омразата и сблъсъка между поколенията. Майката и бащата са озлобени един срещу друг неудачници, които са твърде далеч от сбъдването на американската мечта. Трите им деца са обречени да градят живота си от дъното. Единият син, Рудолф, е прилежен ученик, който упорито и неотклонно се стреми към богатство и обществено признание. Брат му Том е агресивен неудачник, който умее да получава своето само със силата на юмруците си. Сестра им Гретхен е лекомислена хубавица, която мисли, че лесният и приятен живот е на ... |
|
Книгата съдържа пиесите "Човек и свръхчовек" и "Дилемата на доктора". "Човек и свръхчовек" показва остроумието на Шоу в най-брилянтния му вид. Като пренарежда елементите на легендата за Дон Жуан, той създава пиеса в четири действия, която може да се разглежда като обикновена комедия на маниерите, но всъщност е манифест на философските идеи на Ницше за "свръхчовека", както и класическо разобличаване на вечната борба между половете. "Дилемата на доктора" пък е класическа сатира на медицинската професия, която разглежда актуалния и днес проблем с осигуряването на ... |
|
"Аз не съм християнин повече, отколкото е бил Пилат или пък си ти, любезни читателю, но все пак, подобно на Пилат, силно предпочитам Исус пред Анна и Каяфа. Даже съм готов да си призная, че след като съзерцавах света и човешката природа в течение на близо шейсет години, не виждам изход от световното злочестие освен по пътя, който можеше да бъде открит по волята на Христос, ако той беше се захванал с попрището на един съвременен държавник. Сега се моля на един ранен етап да не ви писне от мене и да затворите книгата." Бърнард Шоу ... |
|
Кали живее в Лос Анджелис, но за разлика от сестра си и майка си, няма усещането, че е на мястото си там. Чувства се провалена, неудачница. Когато ѝ се отваря възможност да смени обстановката и да се върне в дома на детството си в Уейк, Върмонт, не я пропуска. Не е сигурна какво я чака там, но подозира, че Върмонт ще я запрати обратно в спомените и ще я потопи в болката от загубата на баща ѝ. Въпреки това промяната ѝ е нужна и тя е убедена, че трябва да замине. Просто трябва да направи нещо с инертния си живот. Може би онова специално момче от детството, Дани, ще промени траекторията на дните ѝ? ... |
|
Соня Курц - бивш войник и оттеглил се наемник, е във Виетнам, посветена на плана си за лично отмъщение, когато получава сигнал за помощ от дъщеря си. Ема е студентка по археология и в момента присъства на разкопки по периферията на Национален парк Етоша в Намибия. Там тя открива останките на човешки труп, който датира от времето на войната за свобода на страната през 1980 г. Тялото, идентифицирано като Хъдсън Бранд, се оказва ключов елемент от пъзел, обещаващ да разкрие местонахождението на заровено съкровище от модерната епоха. За такава находка някои хора са готови да стигнат до убийство. Соня се завръща в родината си, ... |
|
Съставители: Георги Каприев , Юрий Дачев . ... "Присъствието на Милен Миланов в българската култура може да се обобщи с две думи: работа и отговорност. Методичната му съпротива срещу посредствеността, най-вече в перспективата на новия български театър и неговата история, въведе корекция в структурата на тази перспектива и формата на театралната история. Акцентът пада върху създаването на памет - при неутрализиране на натиска, упражняван от злободневното и конюнктурното. Влизането в историята, както го изповядва и практикува Милен Миланов, се основава върху безостатъчно дискредитиране на херостратовския комплекс. ... |