В книгата е представен структурно-функционален модел за интерактивно обучение, разработен при отчитане на съвременните изисквания към организацията на професионалната подготовка на бъдещите предучилищни педагози. Предлагат се интерактивни образователни технологии за подготвяне и изявяване на професионално-практически компетенции, необходими на студентите при реализиране на квалификационните им задължения като субекти на педагогическото взаимодействие "дете-среда". Популяризира се опит за реализиране на интерактивен режим на обучение. Разработеният модел е потребителски ориентиран и удовлетворява изискванията ... |
|
В книгата се анализират и представят синергетични модели за осъществяване на теоретично-практическа подготовка на студентите - бъдещи детски и начални учители. Авторите считат, че е необходима промяна във всеки етап и всяка структура на образованието и че за реформата може да съдейства синергетиката - съвременната теория за саморазвитие, самообразование и стимулиране на творческия потенциал на личността. Предложените модели на образователни технологии постигат повишаване на самостоятелността, самоуправлението, саморазвитието и самооценката на бъдещите учители. Синергетичните идеи, заложени в разработените оброзователни ... |
|
Детето и природата. Теоретични основи и съдържание на екологичното образование в детската градина от Петя Конакчиева на издателство УИ Св. св. Кирил и Методий. ... |
|
За деца на 4 - 5 години. ... Познавателната книжка съдържа богат илюстративен материал, който подпомага въвеждането на 4 - 5-годишните деца в света на природата, предметите и хората. Чрез нея се предпоставят варианти за структуриране на личностно насочено педагогическо взаимодействие, което стимулира изграждането на индивидуална култура при опознаване на заобикалящата среда. Предлагат се възможности за овладяване на достъпни стратегии за учене и действие, основани на играта. Предпоставя се реализирането на педагогическа вариативност, която улеснява възприемането, осмислянето и разбирането на съвместните цели и ... |
|
Детето и природата. Технологична организация на екологичното образование в детската градина от Петя Конакчиева на издателство УИ Св. св. Кирил и Методий. ... |
|
"За осъществяване на дейността на помощник-възпитателя са много важни наличието и изграждането на определени личностни качества, които ще дадат възможност за осъществяване на ефективен образователен процес, съответстващ на изискванията, заложени в държавните образователни стандарти по предучилищно образование, по приобщаващо образование и по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование. Едно от тези личностни качества е общителността (комуникативността), която се развива и формира в процеса на педагогическо взаимодействие. Тя включва обмен на информация, взаимодействие, както и възприемане и разбиране ... |
|
Приятели е съвременна образователна система за педагогическо взаимодействие в предучилищна възраст. Комплектът дава възможност на учителя или родителя да подкрепи детето в стремежа му да научи нещо ново, да разгърне своя потенциал и да расте уверено, любознателно и щастливо. Предимства на системата: модерни педагогически подходи; интегрирано представяне на съдържанието; акцент върху игровия подход; интерактивна образователна среда за личностно развитие и емоционален комфорт на детето; иновативни форми за образователно взаимодействие с деца с обучителни трудности. Комплектът включва шест познавателни книжки и ... |
|
Приятели е съвременна образователна система за педагогическо взаимодействие в предучилищна възраст. Комплектът дава възможност на учителя или родителя да подкрепи детето в стремежа му да научи нещо ново, да разгърне своя потенциал и да расте уверено, любознателно и щастливо. Предимства на системата: модерни педагогически подходи; интегрирано представяне на съдържанието; акцент върху игровия подход; интерактивна образователна среда за личностно развитие и емоционален комфорт на детето; иновативни форми за образователно взаимодействие с деца с обучителни трудности. Комплектът включва шест познавателни книжки и ... |
|
|
|
Моите приказни пътечки: Книга за учителя за 3. подготвителна група на детската градина По учебната програма за 2024/2025 г. Вили Янчева, Стойка Здравкова, Цонка Илиева, Мариана Богданова, Камелия Галчева, М. Галчева-Стоицова, Т. Бурдева, М. Шоселова, О. Христова-Занкова, А. Златева, М. Баева, В. Гаврилов
Булвест-2000
|
Цена: 24.90 лв. |
|
 |
|
За деца на 5 - 6 години. ... "B книгата са предложени нови форми за провеждане на мониторинга (проследяването на постиженията в процеса на обучение) така, че детето да не преживява момента като оценяващ, а учителят да има възможността да обобщи резултатите от него за по-продължителен период от време чрез ежедневните си наблюдения и обследване на текущите активности на детето. Предложени са и форми на организация на взаимодействията между всички участници в предучилищното образование - децата, родителите и учителите." От авторите Учебно-помощната система Моите приказни пътечки за 3. подготвителна група в ... |
|
|
|
Моите приказни пътечки: Книга за учителя за 4. подготвителна група на детската градина По учебната програма за 2024/2025 г. Стойка Здравкова, Цонка Илиева, Мариана Богданова, Вили Янчева, Мария Галчева-Стоицова, К. Галчева, Т. Бурдева, М. Шоселова, А. Златева, О. Христова, М. Баева, Н. Пекарев, Д. Симеонова-Чардакова
Булвест-2000
|
Цена: 24.90 лв. |
|
 |
|
За деца на 6 - 7 години. ... "Системата е отговор на професионалния стремеж на група специалисти в областта на предучилищното образование да предложи иновативна програма, която да създава условия за разгръщане на индивидуалния потенциал на всяко дете и да съхранява ценността на детството като особен социален феномен, през който детето опознава света на другите, изгражда своята индивидуалност и открива мястото си в света на възрастните... И в четвърта подготвителна група съдържанието на системата е създадено така, че да подкрепи децата от 6 - 7-годишна възраст в опознаване на заобикалящия ги свят и да проектира ... |
|
Желанието на автора е чрез тази монография читателят да разбере по-добре света на децата с физически увреждания, двигателни нарушения и хронични заболявания, техните тревоги и радости, специфичните им потребности и възможностите на педагогическата подкрепа. Представеният в нея дългогодишен опит на автора, споделените резултати от изследвания и научни наблюдения могат да бъдат от полза за всички специалисти, които работят с децата от тези групи, както и да разкрият нови хоризонти на техните родители. Анна Трошева-Асенова е доцент, доктор по педагогика, преподавател в катедра Специална педагогика във факултета по науки за ... |
|
"Промяната на икономическия ред в света, формиращата се консуматорска и индивидуалистична култура, глобализацията и нарастващото неравенство разшириха и изместиха границите на дебатите и създадоха нови контури на съвременната икономика. С нея се свързва друга представа за човека, която преди всичко предполага способности за критическо мислене, мислене в система, както и други форми на специална компетентност. Тези нови възможности изискват нови знания, което поставя и нови предизвикателства пред образователната система. Учителите в детската градина и началното училище у нас нямат натрупан опит и изградени добри ... |