От автора на Нечовекът и Ново начало. Хората не обичат да им продават, но обичат да си купуват. Време е да разберем защо хората купуват?! Защо самите ние купуваме?! Когато разберем психологията на купуването, пред нас се отваря нов свят, светът на проДаването. Тази книга не е за всеки, тя е само за малцина, които вече са осъзнали, че ние всички непрекъснато продаваме. Тя е за тези, които искат да отидат на следващото ниво в продажбите, тези, които искат да проДават. Понякога всичко, от което имаме нужда, е нова гледна точка, за да преоткрием най-добрия начин, по който можем да проДаваме - нашия! На страниците на тази ... |
|
Книга със стиховете на Галина Златарева и маслени картини върху платно на Пеньо Иванов."Стихове пиша от доста години та и до днес, но все не се решавах да ги публикувам. Кураж ми дадохте вие, читателите на моите романи. Пращате ми отзивите си като на човек, когото чувствате близък, и без притеснение споделяте мислите си. Това ми създаде усещането, че няма прегради между нас. Зная, че едни ще харесат стиховете ми, а други не, защото тухличките в градежа на всеки творец са различни. Пиша така, както го чувствам, и не се водя от правила и моди. Това ми дава куража да разтворя за всеки от вас страниците на тази книга. ... |
|
Изненадващата истина за това, което мотивира другите. Книгата на Даниъл Пинк Да продаваш е човешко представя изцяло нов поглед към изкуството на продажбите. Както в Мотивацията и в Изцяло ново мислене, така и тук той черпи от богатството на социалната наука за необичайните си прозрения. Разкрива ни нова тактика за мотивирането на другите, кара ни да забравим правилото Винаги приключвай сделката, обяснява защо екстровертите не са най-добрите търговци и показва път за действията ни, който всъщност може да промени и нашето мислене. Пинк описва шест наследника на асансьорната реклама, три правила за разбирането на ... |
|
13 съвета за планиране на продажбите. ... Аудио книгата "Готов ли си да продаваш?" е обучителен инструмент, който е специално разработен да учите и да усъвършенствате себе си в малките свободни пролуки по време на път от една за друга среща, на път за дома или в почивните дни. Темата за планирането на продажбите е от онези, които остават извън светлината на прожекторите, но ако искате да получите значително предимство пред конкурентите си и да реализирате повече продажби, то тази книга е за вас. Какво ще научите: как да анализирате пазара, конкурентите и клиентите как да откривате сегментиране и продавате ... |
|
13 съвета за планиране на продажбите. ... Аудио книгата "Готов ли си да продаваш?" е обучителен инструмент, който е специално разработен да учите и да усъвършенствате себе си в малките свободни пролуки по време на път от една за друга среща, на път за дома или в почивните дни. Темата за планирането на продажбите е от онези, които остават извън светлината на прожекторите, но ако искате да получите значително предимство пред конкурентите си и да реализирате повече продажби, то тази аудио книга е за вас. Какво ще научите: как да анализирате пазара, конкурентите и клиентите как да откривате, сегментирате и ... |
|
Книгата е практичен наръчник, който е структуриран стъпка по стъпка в това да продаваш по-успешно експертизата си. Всяка глава от книгата е надграждане на предишната, като е препоръчително да следваш всяка стъпка от книгата по упоменатия ред. В книгата ще научиш ще научиш целия опит и процес, който авторът Николай Вълев е приложил за експертите, на които е помогнал. Информацията в книгата е специализирана за България и в нея ще откриеш точно как да го направиш тук, с правилния контекст, подход и техники. Николай Вълев е маркетолог и бизнес стратег, който през годините е помогнал на десетки лични брандове да повишат ... |
|
12,5 принципа на умението да продаваме ... Малка червена книга за успешните продажби не е книга за четене. Тя е книга за изучаване. Книга инструмент. Книга, която трябва да се осмисля. Книга за твоя бизнес живот. Прекалено съдържателна е, за да бъде прочетена само веднъж. Ако я прочетеш десет пъти, ще правиш страхотни продажби, ще имаш идеално поведение, високи творчески умения, прекрасни взаимоотношения, тлъста банкова сметка и чудесен живот. Защо книгата е червена? Червеното е цветът на страстта. Страстта е опорната точка на продажбите. Без страст няма продажби. Червеното е цветът на любовта. Ако не обичаш това, ... |
|
Как да продаваме най-добре, за да успеем в живота. ... Написана в дълбините на Голямата депресия, книгата "Изкуството на продажбата. Как да продаваме най-добре, за да успеем в живота" изследва един решаващ елемент на успеха – способността да продаваме успешно. Отекваща зловещо истинно в днешните несигурни времена, работата на Хил предлага практичен поглед към това, как независимо от попрището си, всички трябва да бъдем продавачи в ключовите моменти от живота си. Хил дава конкретни примери за начина, по който майсторите продавачи улавят възможностите и предимствата си, и разкрива инструментите, с които можете ... |
|
Драматичната история на необичайното партньорство, довело до създаването на Hybrid Theory, най-продавания дебютен албум на XXI век. От неповторимата перспектива на мениджъра, който ги открива, One Step Closer разкрива как колежанският стаж на Брад Делсън се превръща в катализатор за няколко млади музикални визионери, водени от Майк Шинода, и дава тласък на група, която преживява безброй откази, надхвърля всички очаквания и се превръща в гласа на цяло поколение. Тази история за борба срещу неблагоприятните шансове проследява ранните дни на Linkin Park, от първия им демозапис под името Xero и първото изпълнение в ... |
|
Албумът "Post Traumatic" на Mike Shinoda от Linkin Park включва 16 песни В месеците след смъртта на Chester Bennington, Shinoda се отдава на изкуството като начин да се справи с тъгата. Без да има план, Shinoda се затваря в дома си в Лос Анджелис и започва да пише текстове, да записва песни и да рисува. През 2018 той издава плочата "Post Traumatic", състояща се от три изключително лични парчета, всяко от които носи сила и представя личната скръб на изпълнителя. И трите песни са придружени от заснети в домашни условия клипове, които Shinoda снима и обработва сам. Парчетата са посрещнати с положителна ... |
|
Правилата на тези, които продават и управляват продажби. ... Ако работите в сферата на продажбите - поздравления! Продажбите правят хората силни в преговорите, добри психолози, мениджъри и оратори. Добрите продавачи могат да се справят с почти всяко бизнес предизвикателство. Авторът на тази книга - един от най-успешните мениджъри и бизнес мотиватори в Русия - Максим Батирев, споделя, че всичко, което е успял да постигне в своята професионална дейност, е благодарение на работата в продажбите и представя на читателя 45 важни урока, научени чрез реални ситуации от неговата практика. Книгата е предназначена за всеки, който ... |
|
Най-великият културист на всички времена... Най-високоплатената кинозвезда. Лидерът на шестата най-голяма икономика в света. Всичко това се отнася за един и същ човек, и може да изглежда като шега, но не е. Това е Арнолд Шварценегер. И изброените неща не са станали случайно. Написана с неговия уникално искрен, прям и въздействащ глас, Бъди полезен повежда читателите на вдъхновяваща обиколка, която ги запознава с инструментите на Арнолд за смислен живот. Той ни показва как да ги използваме и да изградим бъдещето, за което мечтаем. Шварценегер ни представя наученото с грабващи истории, включващи повратни успехи и ... |