Перфектният аксесоар за бюрото на всеки лидер. ... В комплекта ще откриете 18 тематични табелки / картички с различни мисли и бутикова, акациева стойка. Можете да ги използвате като поздравителна картичка или настолен извор на вдъхновение за всеки ден. Картичките са с размер 10 x 12 cm и имат място за надписване на гърба. ... |
|
Основна част от управлението на всяка организационна структура е координиране на нейните дейности и насочване на усилията на членовете към постигане на целите ѝ. Този процес задължително включва активното участие на личност, наречена лидер. Следователно лидерството е неизбежен елемент на ефективното управление на всяка човешка дейност. То се проявява изключително в междуличностните отношения лидер - последователи, като се свързва с постигането на поставените цели така, че последователите да ги възприемат като собствени. Категорично възприето е в теорията и в социалната практика схващането, че ефективното управление ... |
|
Основен наръчник в областта на конкуренцията и стратегията. ... Съвременното мислене за конкуренцията и стратегията започва от разработките на Майкъл Портър. Забележителните му идеи в тази област се разпространяват вече повече от три десетилетия и са най-широко използвани в практиката от мениджърите в целия свят. Написана от бившия редактор на Портър в "Harvard Business Review" Джоан Магрета, и с неговата пълна подкрепа и сътрудничество, книгата предоставя синтезирано и лесно за възприемане обобщение на идеите на Майкъл Портър. "Как да разбираме Пайкъл Портър" ще ви насочи към определен начин на ... |
|
Институт "Арбинджър". Да излезем от рамките! ... Това е книга не само за лидерството, а и за мотивите, които движат човешкото поведение. Когато се окажем в трудна ситуация, често се чувстваме жертва на хора или обстоятелства. Смятаме другите отговорни за проваления диалог или за слабите резултати. Започваме да виним шефа, колегите, партньора, децата... Понякога обаче вината е именно в нас и тогава единственият начин за излизане от кризата е да преосмислим своето участие в нея. Неспособността да видим собствените си грешки и недостатъци е вредна във всяка ситуация, но е пагубна, когато става дума за ... |
|
Как да използвате "меки" умения, за да постигнете твърди резултати. Подобрете вашите резултати и вашите отношения. Без значение дали преговаряте за "големи" неща, като договори и сделки за продажба, или, като повечето от нас, участвате в множество микро-преговори ежедневно, знаенето как да постигате най-добрия изход е едно от най-мощните умения в бизнеса, които можете да добиете. "Наръчник на лидера за водене на преговори" съдържа твърди съвети за това жизненоважно "меко" умение. С практическа рамка, която да ви помага да извличате най-доброто от всяка ситуация. Наръчника обхваща: ... |
|
Най-добрият наръчник за отваряне на разговори за продажби и привличане на клиенти чрез възползване от социалното продаване, телефона, електронната поща, текстовите съобщения и студените обаждания. Открийте какво е нужно, за да се превърнете в търговски суперзвезди! ... "Фанатично проучване на пазара" осигурява на търговските представители, лидерите в продажбите, предприемачите и изпълнителните директори отварящ очите наръчник, в който ясно се обяснява какво, защо и как се случва зад най-важната дейност в продажбите и бизнес развитието - проспектирането. Бруталният факт е, че причина номер едно за провал в ... |
|
Кого избрахме? Неговата история. ... Преди десетина години военният пилот Румен Радев се връща от САЩ с отлична диплома от американска ВВС академия. Малцина обаче знаят, че от Алабама той си донася и нова позивна - Мойсей. Измислили я американски авиатори след няколко доста завързани въздушни боеве. Не само заради качествата му на летец, по-скоро заради лидерските му умения решили, че му приляга да е Мойсей. Библейската личност, която води народа си през пустинята и накрая му показва Обетованата земя, е един от най-убедителните примери за лидер. "Тази позивна ти отива особено", ти ще бъдеш лидер, казал един от ... |
|
На границата между Изтока и Запада, в новосъздаващата се Карпатия Либера, професор Робърт Трейбър, без да иска, се оказва в ситуация, в която трябва да изиграе специална роля. След Антиелектронната революция за унищожаване на безжичните комуникации, на която е лидер, той попада на непозната улица, която сякаш го тегли все по-навътре в себе си. Макар да е ползващ се с доверието на хората интелектуалец, там всички го разпознават единствено по впечатляващото му жълто палто. Подобно на Гъливер главният герой смело се впуска в неизвестността и в рамките само на два дни преживява любов и измяна, приятелства и предателства, ... |
|
"Какво става със света? Как да обясним взаимовръзката между всички тези промени? Завършва ли веригата от конфликти, или ние сме в нейното начало? Защо световните политически лидери не са в състояние да спрат войните, тероризма и насилието? Преди 20 години в книгата си "Четвъртата цивилизация" обосновах прогнозата, че промените в Източна Европа и разпадането на Съветския съюз са само първата фаза на глобални промени в световния политически и икономически ред. Предвидих, че много скоро след това ще настъпи и втора фаза - радикални промени в Западния свят в САЩ и в Европейския съюз. Застъпих идеята, че ... |
|
Убежденията - спирачка или двигател за развитие. Две са основните нагласи на човешкия ум (майндсет): фиксирана и за растеж. Те определят начина, по който гледаме на живота си, а в крайна сметка и неговото качество, твърди д-р Карол Дуек, световноизвестен учен - психолог със солиден преподавателски стаж в Колумбийския университет, Харвард и Станфорд. Тя изучава десетилетия наред връзката убеждения - постижения при деца и възрастни, открива и научно доказва влиянието, което нагласата на ума оказва върху човека и разгръщането - или съсипването - на потенциала му. Според резултатите от нейните изследвания качеството на живота ... |
|
Изяснете посланието си и клиентите ще се влюбят в марката ви. Книгата, която прави маркетинга лесен. Станете маркетинг нинджа, направете маркетинга забавен и получете сериозни резултати! Основна предпоставка за успеха на всяка компания е да предаде на клиентите и партньорите си ясна и точна информация за мисията, продуктите и услугите си, за конкурентните си предимства. Често мениджърите и собствениците на бизнеси харчат луди пари за рекламни кампании и красиви уебсайтове, но фактите сочат, че те не продават продуктите им. Продават ги думите. Независимо колко средства изразходвате за рекламни материали, никой няма да ви ... |
|
Учебното помагало е предназначено да даде на студентите основни познания за същността и механизмите на изграждането на имидж и репутация, като поставя в центъра на вниманието им проблемите и информационните ефекти, породени от съвременната трактовка на двете понятия. Подлагат се на коментар главните въпроси, произтичащи от наложените нови приоритети (от какво се изгражда една репутация, кои нейни елементи са основополагащи, как може адекватно да се формира и ефективно да се управлява), като се анализират експлицитни класификации и модели, адаптирани към особеностите на средата. Проблематизирането и разглеждането на ... |