Защо трябва да следим pH на водата? Нивото на pH е важен фактор, определящ дезинфекциращото действие на хлора. рН показва киселинността/алкалността на водата. Нивото на рН трябва да бъде в границите 7.2 – 7.6 – неутрална стойност. При pH по-ниско ниво от 7.2 водната среда става кисела, което довежда до корозия на оборудването и дразнения на очите. Когато pH нивото е по-високо от 7.6, водната среда е алкална, дезинфектантът става неефективен, което води до загуба на прозрачността на водата и до отделяне на твърди утайки (накипи) в съоръженията на басейна, включително и до втвърдяване на филтърния пълнеж. Ако pH е по- ... |
|
Велосипедите без педали на "Puky" представляват интересна алтернатива на класическите тротинетки. С тях може да въведете детето в света на движението на възраст от две години и половина, като същевременно ще го подготвите и за неговия първи велосипед. Предимството на велосипедите без педали е, че развиват у децата чувството им за равновесие, осигурявайки им сигурност. Тази сигурност идва от постоянния контакт на детските крака със земята във всеки един момент. Детският велосипед "LR 1" е подходящ за деца с височина от 90 cm. Разликата между моделите "LR 1" и "LR 1 Br" на "Puky& ... |
|
Умален модел на дизелов локомотив BR 218, използван в Германия от "Deutsche Bundesbahn". Дизеловият локомотив BR 218 е използван както за пътнически така и за товарни влакове, като максималната му скорост е 160 km/h. Характеристики на модела: захранване - прав ток (DC) дължина на локомотива - 18.9 cm възможност за поставяне на цифров декодер - NEM 651 с конектор мотор - 5-полюсен електрически маховик - да шахти за закачане - NEM 362 без KK-кинематика задвижващи колела - 2 броя светлини на локомотива - 3 бели и 2 червени светлини отпред ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от пластмаса на парен локомотив - BR 50. Дължина на модела: 26.6 cm За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило . Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички . За локомотива BR 50 Парният локомотив BR 50 е разработен през 1937-ма година за нуждите на немските железници. С произведените 3164 бройки между 1939-та и 1945-та година, BR 50 е един от най-масово използваните парни локомотиви в Германия. Заради войната, последните серии са технически по-опростени и получават обозначението BR 50 UK (Umbau ... |
|
Умален модел на парен локомотив BR 41. От 1936 година, в рамките на строителната програма за германските национални железници (DRG), бил разработен стандартния клас за бързи транспортни локомотиви "BR 41". По време на пробния период получава псевдонима "Ox loco", защото се е използвал за транспортирането на едър рогат добитък. Впоследствие били построени 366 локомотива, разделени между почти всички германски строители. "BR 41" е проектиран като многоцелеви локомотив. В допълнение към приложението си за транспортиране на полезни товари - максималната скорост, която развивал, била от 90 ... |
|
Умален модел на немски парен локомотив - BR клас 52. От този клас локомотиви са построени най-много бройки в Германия по време на Втората световна война. Този вид локомотиви се наричат "Kriegslokomotiven" или "Kriegsloks", което означава "военни локомотиви". Клас 52, е развита версия на по-ранната предвоенна версия клас 50. Тъй като производството му е през военно време, това води до използването на по-малко части и по-евтини материали, за да се ускори производствения процес. Те са проектирани от Вагнер, който през това време е бил главен инженер на Бюрото на дизайните на Централното бюро ... |
|
Характеристики: модел: Sora BR-R3000 CS51 спирачка: BR-R3000 CS51 калодки: R50T2 дължина на рамото: 49 mm материал: алуминий ... |
|
Локомотивът е умален модел на дизелов локомотив BR ER 20, използван в Германия от Stahlwerk Thüringen - Частна железопътна компания. Захранване - Прав ток (DC) Дължина на локомотива - 12.1 cm Възможност за поставяне на цифров декодер - Да Стандартен вал - Да Стандартни шахти за закачане - Да Задвижващи оси - 4 броя Задвижващи колела - 1 брой Светлини на локомотива - бяла и червена в зависимост от посоката на движение на локомотива ... |
|
Бензиновият тример модел "BR-520" на "Premium" е подходящ за поддържане на зелени площи, за косене на труднодостъпни места, за премахване на жилави треви и тревисти растения. Ергономичните ръкохватки позволяват удобното захващане на тримера при работа. Двигателят е едноцилиндров, двутактов с въздушно охлаждане. Машината работи със смесено гориво с бензин и масло, като съотношението трябва да е 50:1. Тримерът има възможност за работа с корда и нож, а предпазителят в основата на тримера защитава от хвърчащи остатъци трева и чакъл. Препоръчително е при използването на този инструмент да носите предпазни ... |
|
Умален модел на пътнически влак с електрически локомотив BR 185, обслужващ холандските железници (NS). Комплектът се състои от локомотив, 2 двуетажни вагона и релси, с които се изгражда овално трасе. Характеристики: приблизителни размери на основната площ - 158 x 88 cm минимална площ за разполагане на сглобения комплект - 168 x 98 cm железопътна администрация - NS А-релсов път с баласт захранване - прав ток (DC) дължина на влаковата композиция - 753 mm навигационен радиус - 358 mm декодер - 8 Pin Ready цифров интерфейс - NEM 652 съединител - NEM период - VI ... |
|
Умален модел на електрически локомотив BR 143 094-1, използван в Германия от "Bahn-Gesellschaft" (DB). Характеристики на модела: захранване - прав ток (DC) дължина на локомотива - 16.5 cm мотор - 8-полюсов електрически ... |
|
Умален модел на дизелов локомотив BR 119 от 80 -те години, използван от Германските държавни железници (DR) и три товарни вагона. Характеристики: приблизителни размери на основата на комплекта: 158 x 88 cm минимална площ за разполагане на глобения комплект: 168 x 98 cm захранване: прав ток (DC) минимален радиус на завиване: 358 mm дигитален интерфейс: NEM 652 куплунг: NEM с KK-кинематика светлини на локомотива - 3 бели и 2 червени, в зависимост от посоката на движение на локомотива епоха: IV Задвижващи колела - 2 броя дължина на влака - 69.5 cm ... |