store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   ...    ...    Търсене на: Marketing
Начало   ...    ...  

Търсене на: Marketing

Маркетинг
Такаши Ясуда

INK
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  26.00 лв.
Маркетинг
Елена Георгиева, Мария Кехайова-Стойчева, Евгени Станимиров

Стено
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Международен маркетинг
Надя Маринова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  25.00 лв.
Партизански маркетинг
Джей Конрад Левинсън

Изток - Запад
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  30.00 лв.
Маркетинг - част 1
Николай Щерев

Мартилен
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  16.00 лв.
Маркетинг в здравеопазването
Тодорка Костадинова, Мария Рохова

МУ Проф. Д-р Параскев Стоянов
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  18.00 лв.
Маркетинг в туризма
Светослав Калейчев

УНСС
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  13.90 лв.
Обърнат маркетинг : CRM
Апостол Мушмов

ФорКом
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  9.47 лв.
Маркетинг без бюджет
Игор Ман

AMG Publishing
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  17.95 лв.
Страница:
Търси:
Продукти отговарящи на търсене: Marketing
Маркетинг -
Маркетинг
Такаши Ясуда

INK
Цена:  26.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Забавен и приятен начин да усвоите основните принципи на маркетинга! Всички важни концепции, които трябва да знаете, включително: 4 -те Р на маркетинга; потребителската пътека; анализ на силните и слабите страни на конкурентите и още. Искате да увеличите продажбите си? Да подобрите удовлетвореността на клиентите си? Или се стремите да придобиете основни знания по маркетинг, за да се отличите в университета или да подобрите професионалните си възможности? Независимо каква е причината да посегнете към тази книга, тя разяснява основните понятия с помощта на практически примери и ситуации. Ще научите какво е брандинг, ...
Маркетинг -
Маркетинг
Симеон Желев, Галина Младенова, Боян Дуранкев, Свободка Класова, Станка Тонкова, В. Балева, П. Иванов, Х. Катранджиев, Хр. Танушев, Кр. Маринов, Т. Нецева, Н. Цонев, Н. Ванков, Е. Найденова

УНСС
Цена:  20.00 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Този учебник е предназначен за студентите бакалаври и магистри, пред които се изнася въвеждащият курс по маркетинг. Ядрото на целевата аудитория са студентите от УНСС. Учебникът покрива пет тематични полета, организирани в съответните раздели: въведение в маркетинга; аналитични аспекти на маркетинга; стратегически аспекти на маркетинга; тактически аспекти на маркетинга; приложения на маркетинга. По тази си организация той се отличава от предходните учебници, дело на членовете на катедра Маркетинг и стратегическо планиране към УНСС. Учебникът се отличава от предходните учебници и по няколко други неща. В него са ...
Маркетинг -
Маркетинг
Елена Георгиева, Мария Кехайова-Стойчева, Евгени Станимиров

Стено
Цена:  18.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебно пособие - второ издание. ... Маркетингът е една от основополагащите дисциплини за професионалистите в областта на управлението на организациите в условията на пазарно стопанство. На мениджърите са необходими знания относно състоянието и разработването на пазарите, да оценяват нуждите и потребителското поведение на клиентите, да позиционират продуктите на различните пазари, да разработват подходящи маркетингови стратегии и програми и пр. Пристъпвайки към изучаването на маркетинга като теория и практическа дейност, младите специалисти трябва да се запознаят първо с неговата същност, принципи, функции, основни понятия ...
Директен маркетинг -
Директен маркетинг
Красимир Маринов

УНСС
Цена:  14.00 лв.
Концепции и творчески решения. ... Книгата изследва концепциите и творческите решения в директния маркетинг - един различен от традиционния маркетингов подход начин за привличане и задържане на потребителите - с помощта на директно взаимоотношение с тях. Днес директният маркетинг е навсякъде около нас - виждаме проявленията му, когато сутрин включваме телевизора и преглеждаме пресата, когато през деня получаваме безброй имейли и телефонни обаждания, както и когато проверяваме пощенската си кутия, прибирайки се от работа. И докато в нашата страна влакът на директния маркетинг набира скорост, машинистите му все още са ...
Международен маркетинг -
Международен маркетинг
Надя Маринова

Нов български университет
Цена:  25.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Маркетингът се превръща в един от най-мощните инструменти, използвани от бизнеса в безкрайната борба за оцеляване и развитие. Тоталното господство на пазарните отношения практически води до ликвидиране на националните икономически граници. Търговията между страните, икономическото сътрудничество, разширяването на световните икономически контакти и международното разделение на труда създават всички необходими обективни предпоставки за глобализиране на международните икономически отношения и бизнеса. Днес нито една страна - малка или голяма, не може ефективно да се развива в страни от световните икономически процеси. ...
Стратегически маркетинг -
Стратегически маркетинг
Стефан Христов

УНСС
Цена:  15.00 лв.
Третото преработено издание. ... Стратегическият маркетинг способства за усъвършенстването на стратегическото мислене на маркетинговите мениджъри и специалисти. Маркетинговата среда става все по-турболентна и по-сложна, а пазарните промени - все по-динамични. Всяка фирма се нуждае от ефикасна защита от неочакваните превратности на съдбата. Необходими са висока ерудираност и голяма вещина от маркетолозите за създаване и запазване на ключовите предимства спрямо пазарните конкуренти. Стратегическият маркетинг подчертава осезателната потребност от компетентно анализиране на настоящето, предвиждане на бъдещето, откриване на ...
Партизански маркетинг -
Партизански маркетинг
Джей Конрад Левинсън

Изток - Запад
Цена:  30.00 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
"Партизански маркетинг" е Библията на предприемача. Книга, която всеки собственик на фирма не само трябва да има в библиотеката си, а да я прилага постоянно! Маркетингът безспорно е и изкуство, защото писането е изкуство, рисуването е изкуство, фотографията е изкуство, танците са изкуство, музиката е изкуство, редактирането е изкуство, както и да се действа също е изкуство. Съберете ги на едно място и те образуват маркетинга - вероятно най-еклектичната форма на изкуство, която светът някога е познавал. Но засега подминете схващанията, че маркетингът е и наука, и форма на изкуството. Забийте в съзнанието си ...
Маркетинг - част 1 -
Маркетинг - част 1
Николай Щерев

Мартилен
Цена:  16.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Преработено издание. ... Учебникът по Маркетинг е предназначен за всички професии и специалности на професионалните гимназии по икономика, СОУ и училищата, работещи по програмите на Junior Achievement. Този учебник е написан по учебната програма за предмета Маркетинг. Учебното съдържание съответства на държавните образователни изисквания на обучението по Маркетинг, както и на НИП. Учебникът ще улесни работата, както на преподавателите, така и на учениците за изясняване на основните маркетингови задачи в бизнеса. Учебникът е комбинация от основни маркетингови понятия, практически и ситуационни задачи, което ще изгради в ...
Маркетинг в здравеопазването -
Маркетинг в здравеопазването
Тодорка Костадинова, Мария Рохова

МУ Проф. Д-р Параскев Стоянов
Цена:  18.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Второ допълнено и преработено издание. ... Учебникът е предназначен за студенти, изучаващи специалностите Здравен мениджмънт, Обществено здравеопазване, Рехабилитация, морелечение, уелнес и спа, Оптометрист и други, свързани със здравеопазването и управлението на здравните организации. Целта на учебника е да формира базови знания за маркетинговите дейности, тяхното приложение и управление в здравеопазването. Материалът е структуриран в шест глави. След всяка глава са включени въпроси, задачи и казуси, които дават възможност за участието на студентите в дискусии, ролеви игри и развитие на практически умения. ...
Маркетинг в туризма -
Маркетинг в туризма
Светослав Калейчев

УНСС
Цена:  13.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
За нуждите на настоящото учебно помагало е представена еволюцията на концепцията за маркетинг, тъй като само извеждането и изясняването на причинно-следствените връзки, стоящи зад съвременния маркетинг, могат да обяснят тенденциите в неговото развитие. Представят се същността и особеностите на маркетинга в туризма, които са пряко следствие от развитието на маркетинговата наука и формират до голяма степен ефективното развитие на туристическия бизнес. Еволюцията на маркетинговата концепция е представена на базата на изследователските и научните възгледи на Филип Котлър (смятан за бащата на съвременния маркетинг), ...
Обърнат маркетинг CRM -
Обърнат маркетинг : CRM
Апостол Мушмов

ФорКом
Цена:  9.47 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
CRM - сечиво за пристрастяване на клиенти! ... CRM е вълшебната абревиатура, която обръща традиционния маркетингов подход от масов в индивидуален, от продуктов в клиентски ориентиран, от движен с много ресурси и ниска възвръщаемост, към фокусиран в точното време и място с точната оферта и с възвръщаемост, неподозирана до сега. Управлението на взаимоотношенията с клиента (CRM) е подход, базиран на очакванията за поведението на нашите клиенти. За радост, такъв анализ може да се извърши с общодостъпни програми от типа електронни таблици и от неспециалисти аналитици. Тази книга отговаря на въпросите “Какво?” и “Как?” да се ...
Маркетинг без бюджет -
Маркетинг без бюджет
Игор Ман

AMG Publishing
Цена:  17.95 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Тази книга съдържа доказателства, че за страхотни маркетингови постижения в днешно време не е необходим огромен бюджет. "Маркетинг без бюджет" е сборник с лесни рецепти за увеличаване на приходите без излишни разходи. Книгата съдържа 50 ефективни маркетингови инструмента, които могат да бъдат използвани при ограничен бюджет за маркетинг или при пълното му отсъствие. За всеки инструмент има подробни описания: кой, какво, кога и как да направи. Идеите, които споделя авторът, засягат различни сфери: маркетинг, реклама, продажби, PR, клиентска лоялност, както и цялостната организация на работата. "Маркетинг ...
Търсене на: Marketing
Страница:
Мирча Картареску
Търсене
Избери сектор
Ваучери за подарък от store.bg
Читателски дневници Перфекта
Намаление на хиляди книги