store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   ...    ...    Търсене на: SPSS
Начало   ...    ...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Търсене на: SPSS

/ общо 8 продукта /
Статистически анализ на категорийни данни с SPSS
Соня Чипева

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  14.00 лв.
Методично ръководство по статистика + CD с приложение на SPSS
Мита Георгиева, Магдалена Каменарова

Мартилен
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  12.00 лв.
Статистически анализ в социологически, икономически и бизнес изследвания
Валентин Гоев, Венелин Бошнаков, Екатерина Тошева, Калоян Харалампиев, Васил Бозев

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  19.90 лв.
Маркетингови изследвания
Симеон Желев

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Статистически методи за контрол на качеството
Александър Найденов

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Статистически методи в поведенческите и социалните науки
Красимир Калинов

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  35.00 лв.
Маркетингово позициониране
Станимир Андонов

Изток - Запад
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Търси:
Продукти отговарящи на търсене: SPSS
Статистически анализ на категорийни данни с SPSS -
Статистически анализ на категорийни данни с SPSS
Соня Чипева

УНСС
Цена:  14.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Съвпадение за: spss
Настоящият учебник "Статистически анализ на категорийни данни с SPSS" е посветен на статистически методи за анализ на връзки и зависимости и за многомерно класифициране на обекти въз основа на данни, преобладаващата част от които са категорийни (неметрирани). Тези методи намират широко приложение в емпиричните социологически, политически и маркетингови изследвания. Включената тематика може условно да се раздели на две части. По-голямо внимание в учебника е отделено на първата част, където се разглежда един широк клас модели за изучаване на корелационни зависимости, а именно генерализирани линейни модели, с чиято ...
Методично ръководство по статистика + CD с приложение на SPSS -
Методично ръководство по статистика + CD с приложение на SPSS
Мита Георгиева, Магдалена Каменарова

Мартилен
Цена:  12.00 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвпадение за: spss
Представлява актуализирано издание на "Сборник със задачи по обща теория на статистиката" с включени в него обобщаващи задачи със "SPSS". Целта е да се свърже учебното съдържание на учебника по "Обща теория на статистиката" с практическото му приложение при решаване на задачи в областта на икономиката. Към помагалото е приложен инсталационен диск на програмата "SPSS", презентации, показващи последователността на действие и решени задачи. С приложението на "SPSS" в часовете по статистика ще се облекчи изчислителната работа при обработка на статистическите данни и ще повиши ...
Типология на телевизионните зрители. Методология и емпирични резултати -
Типология на телевизионните зрители. Методология и емпирични резултати
Христо Катранджиев

УНСС
Цена:  8.00 лв.
Съвпадение за: spss
Предлаганата книга е своеобразно продължение на докторската дисертация на автора на тема "Сегментиране на телевизионната аудитория на основата на зрителските навици". Предложени са подробни указания и обяснения на методологическите процедури, както и конкретни насоки за емпиричната реализация на изследването. В нея подробно, нагледно и последователно са показани "тънкостите" на изследователския подход, в това число - избор и обосновка на метод за събиране на данни, структура и обоснова на въпросник, методи за емпирично реализиране на случайна извадка, указания за обработка на данните с помощта на ...
Статистически анализ в социологически, икономически и бизнес изследвания -
Статистически анализ в социологически, икономически и бизнес изследвания
Валентин Гоев, Венелин Бошнаков, Екатерина Тошева, Калоян Харалампиев, Васил Бозев

УНСС
Цена:  19.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Съвпадение за: spss
В книгата са разгледани основните статистически методи за обработка и анализ на информацията от социологически, икономически и бизнес изследвания. Авторите са си поставили за цел да покажат как се прилагат тези методи при едно конкретно съвкупностно изследване, като е използван един от най-разпространените статистически софтуери за компютърна обработка - "IBM SPSS Statistics". Статистическите методи са разгледани в приложен аспект без излишно теоретизиране, като стремежът е да бъдат разбираеми дори за читателя неспециалист-статистик. Използваната версия на "IBM SPSS" е "v23" и е за Windows ...
Маркетингови изследвания -
Маркетингови изследвания
Симеон Желев

УНСС
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвпадение за: spss
Настоящата книга е "наследник" на излязлата през вече далечната 1995 година "Маркетингови изследвания: Методология и организация". Тя наследява и някои неща от по-късните "Маркетингови изследвания: Кратък курс (2001 година)". В книгата са включени много повече аналитични техники използвани от маркетинговите изследвания. Ударението е поставено върху това при какви случаи са подходящи техниките, кои са техните ограничения и как се изпълняват с помощта на пакета приложни програми SPSS. Дадени са лесно разбираеми примери от действителни изследвания. Съдържа и разширен и обогатен материал за ...
Статистически методи за контрол на качеството -
Статистически методи за контрол на качеството
Александър Найденов

УНСС
Цена:  12.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Съвпадение за: spss
Написването на този учебник, от една страна, е продиктувано от необходимостта от съвременна литература относно статистическия контрол на качеството на произвежданите стоки и услуги, а от друга, цели да подпомогне студентите от специалност Статистика и иконометрия в подготовката им по дисциплината Статистически методи за контрол на качеството. За пълното разбиране на изложената тук материя е необходимо познаването на основните положения в общата теория на статистиката и софтуерния продукт SPSS. Всяка глава от учебника е структурирана така, че да въведе читателя теоретично в разглежданата материя и да му покаже с ...
Статистически методи в поведенческите и социалните науки -
Статистически методи в поведенческите и социалните науки
Красимир Калинов

Нов български университет
Цена:  35.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвпадение за: spss
Трето преработено и допълнено издание. ... Книгата съдържа принципите за разбиване на базовите статистически процедури, използвани в областта на поведенческите науки и науките за човека, и има за цел да подпомогне тези, които се интересуват от приложната страна на статистиката, в усилията им да навлязат в тази традиционно трудна за нематематиците област. Започва се с най-елементарните описателни методи и след това се поднасят по-сложните подходи, като са дадени всички нужни формули и дефиниции. Съдържанието е традиционно за един уводен курс, но има и някои важни моменти от съвременния подход при прилагането на ...
Маркетингово позициониране -
Маркетингово позициониране
Станимир Андонов

Изток - Запад
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвпадение за: spss
Теория, практика и изследвания. ... "Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното - с конкретни указания как да се постигне желаният бизнес резултат: маркетингов и като продажби." проф. д-р Веселин Благоев, автор на първата българска книга по маркетинг - 1988 г. "Също като модерен джипиес в непозната пътна мрежа книгата ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно сред хаотично разпръснатите конкуренти се намира вашият бранд. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в ...
Търсене на: SPSS Продукти 1-8 от общо 8
Намаление на хиляди книги
Раници, учебници и помагала
}