Учебникът е основно преработен и допълнен с всички въпроси от учебната програма. Всяка тема е илюстрирана с примери и задачи. ... Учебникът по-скоро е наръчник и помощник на тези, които ще работят с него. Тук може да научите и да упражните: междуличностното делово общуване; комуникациите - писмени и говорими; административната етика; оформянето на всички видове документи. Учебникът е предназначен за всички, които изучават дисциплината "Бизнес комуникации". Той е разработен по учебната програма, одобрена от "Министерство на образованието и науката" по съответната дисциплина и е предназначено за ... |
|
Учебникът по бизнес комуникации е изготвен спрямо учебната програма от 2017г. - заповед № РД 09-5128/07.09.2017 г. Предназначен е за учениците от всички професионални направления, които изучават предмета бизнес комуникации. Учебникът не е предназначен за направление "Секретарски и административни офис дейности". Разделен е на два дяла: Основи на бизнес комуникациите и организацията и комуникациите в нея. Материалът изяснява същността на различните видове вербална комуникация и функциите им в деловите и неформални среди; основите на писмената кореспонденция и стандартите за справочно-информационни и ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Изданието е предназначено за всички ученици, които изучават предмета бизнес комуникации. То съдържа основни познания за деловото общуване - устно и писмено, за бизнес етиката, за оформянето на документите, които най-често се използват в бизнес кореспонденцията. Задачите, включващи ролеви, симулативни игри и решаване на казуси, дават възможност на учениците активно да участват в учебния процес. Изданието е изготвено в съответствие с новата учебна програма на МОН (2017 г.). То може да бъде от полза и на по-широк кръг читатели в ежедневното им делово общуване. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2025/ ... |
|
Преработено издание. ... Учебникът по Маркетинг е предназначен за всички професии и специалности на професионалните гимназии по икономика, СОУ и училищата, работещи по програмите на Junior Achievement. Този учебник е написан по учебната програма за предмета Маркетинг. Учебното съдържание съответства на държавните образователни изисквания на обучението по Маркетинг, както и на НИП. Учебникът ще улесни работата, както на преподавателите, така и на учениците за изясняване на основните маркетингови задачи в бизнеса. Учебникът е комбинация от основни маркетингови понятия, практически и ситуационни задачи, което ще изгради в ... |
|
Какво означава да общуваме ефективно в бизнеса? Кои са критериите и гаранциите за успешната комуникация в предприемаческата и мениджърската дейности? Как да подобрим своите комуникационни способности? Подобни въпроси с основание би трябвало да вълнуват всеки изследовател, който посяга към темата за деловото общуване. Логично и закономерно най-мащабните бизнес постижения обикновено се свързват с особено ефикасните форми, тактики и техники на комуникиране между партньорите, между продавачите и купувачите, между работодателите и техните подчинени. Ефективна е онази комуникация, която обслужва главните цели на бизнеса като ... |
|
От гледна точка на практиците, един от най-съществените елементи на корпоративната комуникация, които предстои да бъдат разгледани в следващите страници, е синхронът между вербално и невербално и тяхната тежест при успешното представяне на корпоративния комуникатор. Също така, в следващите редове ще поговорим и за връзката на невербалния компонент с успешното провеждане на определени комуникационни формати. Безспорно, езикът, вербалното, като най-съвършената система за човешко общуване, е водещ във всяка комуникация. Въпреки това, макар и на вторично ниво, въздействието на невербалната комуникация - външен вид и ... |
|
Изданието включва теоретични разработки за всички теми по НИП - Заповед № РД 09 - 3613 / 31.12.2020 г. Примерните тестове към всяка тема и примерните задания ще помогнат при подготовката за държавните изпити (по теория и практика) на всички, които ще се стремят към професията Офис секретар. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2025/2026 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, тетрадки и учебни помагала, посетете нашата специална секция Подвързии. ... |
|
За всички икономически професии и специалности. ... Как да разработим бизнес проект? Всички въпроси, изложени последователно и свързани с тази тема, можете да откриете в учебника "Икономика и мениджмънт". Учебникът е изцяло преработен по програма на МОН от 2007 г. за задължителна професионална подготовка по бизнес проект. ... |
|
Настоящата монография има за цел да систематизира, обобщи и анализира ефективните методи на дигиталния маркетинг в интеркултурна среда в периода 2017 - 2021 г., с фокус върху комуникацията "бизнес към бизнес" (B2B) в България и Германия. Изданието осъществява изчерпателен преглед на съвременни теоретични разбирания, като паралелно с това са представени релевантни практически илюстрации, придаващи фактически измерения на материята, за да се потвърди научната и приложната стойност на настоящия труд. Текстът систематизира както обширен набор от актуални научни публикации на български, немски и английски език, така ... |
|
Учебникът е одобрен съгласно заповед на министъра на образованието и науката РД 09‐1223 / 09.05.2019 г. ... Учебникът по предприемачество е предназначен за учениците от 8. клас на всички професионални направления и специалности, които изучават предмета предприемачество. Учебникът е разделен на две части, които представят същността на предприемачеството и фигурата на предприемача, изграждат и мотивират предприемаческото мислене и идеи. За всяка тема има разработени презентации, упражнения, казуси и тестове в рамките на 5 страници, които помагат на учениците да усвоят по-лесно преподадения материал. Настоящото ... |
|
Издание от 2023 година, съставено по утвърдена учебна програма РД 09 - 4190 / 15.09.2022 година. ... Указания, инструкции, практически задачи за разработване на дипломен проект. Материалът включва указания и инструкции за създаване на дипломен проект за държавни изпити (според НИП) за придобиване на трета степен на професионална квалификация - специалност Банково Дело. Материалът включва: обзор на основните понятия, процеси и дейности, свързани с разработване на бизнес проект, подкрепени с примери от банковата дейност; изисквания, указания и разработване на дипломен бизнес проект - теория на практиката за банковия ... |
|
Учебникът е одобрен съгласно заповед на министъра на образованието и науката РД 09‐1225 / 09.05.2019 г. ... Учебникът по икономика е предназначен за учениците от 10. клас на всички професионални направления и специалности, чиито учебен план съдържа предмета икономика. Материалът разглежда основите на икономиката, икономическите проблеми и пазарните механизми, изяснява функцията на предприятието, неговото управление и жизнен цикъл. Към всяка тема са изготвени презентации, упражнения, казуси и тестове в рамките на 5 страници, с които образователният процес се улеснява както за учениците, така и за учителите. ... |