Кое е това, с което България е много по-известна и тачена зад граница? Това, с което трябва да се гордее всеки българин и което остава хилядолетно в историята. Изкуството. Музиката. Българските изпълнители. Но изкуството не може без публика. А публиките трябва да се възпитават. Ще имаме ли единна стратегия за култура и културна поетика? Има ли шанс да предизвикаме музикална епидемия и как става това? Ще има ли отново будители, които да останат в историята и в следващите 1333 години (681 - 2014). Тази книга е за публиките, които условно можем да разделим на две: спечелени от музиката и нови, увлечени от нея. Как да ... |
|
Като всеки нов език, и езикът на тялото се усвоява с упоритост и упражнения. На практика Най-новата книга за езика на тялото е самоучител, помагало и речник за всеки, който желае да усъвършенства себе си и да направи света наоколо по-добър. Ако се научите да си служите с езика на тялото, ще се убедите, че той често казва нещо съвсем различно от онова, което изговаряме, мислим или чувстваме. С помощта на книгата ще знаете: как да изпращате позитивни сигнали към другите; как да разберете, че някой ви лъже; как да се сближите с някого; как да успеете в интервю или на преговори; как да си изберете партньор. Книгата ... |
|
"Един неразделен клас", "Непознати улици" и "Ла Бамба" заедно с "Катерино, моме" и "Йовано, Йованке" изграждат уникална музикална сплав в този учебен комплект, който е най-предпочитаният и от учителите, и от учениците. Ето още няколко негови предимства: учене чрез активности; достъпност и логичност при излагане на учебния материал; максимално осигуряване на учителя с необходимите ресурси; добре подбрано музикално съдържание; разбираем език, съобразен с възрастовите особености и интересите на седмокласниците; задачи с практическа насоченост. Всички те допринасят ... |
|
"Ето че най-неочаквано проживях цели 80 години. Недопустима възраст за един поет, на когото му се иска да го запомнят млад. Лошото е, че ми се пише все така упорито, вместо да си изживея на спокойствие годините, които ми остават. Не смея да се оплаквам, защото чувам ядосания глас на моята баба, която ми вика отгоре: "Пепел ти на езика!"При това положение, ето че си позволявам отново да ви предложа най-новите си стихотворения, написани през последната 2019 година и дори няколко от сегашната 2020-а. Не гарантирам, че това ще е последната ми книга." Недялко Йорданов ... |
|
Уроците, свързани с музикалните стилове, съдържат обща характеристика на изкуството и епохата. Задачите към уроците са интересни и предразполагат към мотивиран разговор за музикалното изкуство. Новите понятия са обяснени стегнато и разбираемо. Всеки урок разширява общата култура на учениците с помощта на рубрики: Диалози за музиката - с интересни въпроси, цитати и други материали за дискусия. Извори - материали, свързани с разглежданата тема. Музикална работилница - въпроси и задачи. Музикална кутия - музика за слушане и изпълнение, работа по проекти. Музикални пътешествия. Лицата на музиката. За любопитните. и ... |
|
|
|
Това DVD не е кодирано за регион и може да бъде гледано навсякъде по света. Понеже е в PAL формат някои плейъри, които не поддържат PAL формат, могат да имат затруднения при възпроизвеждането му. ... |
|
Спомени и анализи. ... Често се пита: Какво всъщност е оперетата? Оперета е малка опера. И още по-точно малка комична опера е оперетата. Но в този театрален жанр навлизат с времето и с развитието му все нови и нови елементи от драмата, операта, балета, водевила, и модерните за всяко време шлагерни теми и танцови ритми. Ето този сбор от много театрални и музикални жанрови съставки създава една еклектичност, която много интелигентни хора не приемат и отричат оперетата. Да, има опасност смесването на едно място на много жанрове да създаде безвкусна пъстрота и глуповато, повърхностно зрелище. Така става само когато тези ... |
|
Този учебник определено е за почитатели на българския фолклор. В него са включени много интересни и разнообразни народни песни, които илюстрират изискваните от учебната програма знания за фолклора: мелодически и метроритмически особености; обреди и обичаи; народни танци. Авторите са на мнение, че щом нашият фолклор се посреща с подчертан интерес в чужбина, редно е и младите българи да го познават. Затова те са събрали едни от най-представителните мелодии - Слънце зайде, Мома се с рода прощава, Рано е Радка ранила и други. Материалът в учебника следва логична последователност: от народната диафония - многогласие, ... |
|
Учебникът по музика за 8. клас на издателство Изкуства е съобразен с тенденциите в общото образование и с достиженията на съвременното музикално образование. Обучението по музика се основава на обобщаване и систематизиране на слуховия опит и знания на учениците за музикалното изкуство и култура в историческото време. Обогатяват се музикално-слуховите представи за музикално-културното развитие на човешката цивилизация. На страниците на изданието има код за достъп до електронния вариант на продукта. Настоящото издание е одобрено от МОН и е съвместимо с учебната програма за 2024/2025 г. Ако имате нужда от подвързия ... |
|
"Учебникът по музика за 10. клас е оформен като книга за музиката, която дава възможност за активно участие на ученика в образователния процес, ангажираност и мотивация. Знанията за музиката са поднесени на достъпен и разбираем език и предлагат възможности за реализиране на междупредметни връзки и интерактивност. Илюстративният материал е важен компонент и включва комбинация от рисунки, снимки, схеми, графики, таблици и други. Към уроците са предвидени разнообразни задачи за затвърждаване и проверка на знанията, за провокиране на интереса на учениците към музиката, чрез преживяване, изследване и учене със всички ... |
|
Учебникът е одобрен със заповед № РД 09-1541 / 08.02.2017 г. ... Съдържанието на учебника е структурирано в раздели, всеки от които започва със снимки и въпроси за наблюдение в извънучилищна обучаваща среда - нов елемент в учебната програма. Рубриките "Основни знания", "Онагледяваща схема", "Ново понятие", "Пояснителен текст и допълнителна информация", "Речник на непознати думи", "Музика за изпълнение" и "Музика за слушане" са подчинени на логичния преход от една към друга тема, с постепенно усложняване, възможност за затвърдяване на понятията и ... |