"Романът разказва историята на една жена и нейната чувственост през сексуалните ѝ изживявания и фантазии. Интересното е, че през всичките над 200 страници не можете да откриете нито един вулгарен глагол или грубо сравнение. Да описваш с думи секс и да не звучиш като евтин порно филм не е лека задача и определено предизвиква въображението на автора в търсенето на метафори. Сексът, страстта и любовта не винаги успяват да се съвместят така, както ни се иска, но в "Еротични фантазии" авторът описва прекрасно и трите, като същевременно вдъхва усещане за спокойствие и комфорт. Финалът на книгата обаче е ... |
|
Героят от "Трейнспотинг" и "Порно Франк Бегби се завръща отново. Той сякаш е открил идеалния живот в слънчева Калифорния със съпругата си Мелани и двете си малки дъщери. Вече не е пристрастен към алкохола и наркотиците и дори не се казва Бегби. Но преобразяването на стария, любим на познавачите на поредицата аморален психопат, е някак повърхностно. Дори изкуството, открито зад решетките и извело го от низините, не е толкова далеч от стария му начин на живот - той твори гротескни, обезобразени скулптури на знаменитости. Напрегнатият сценарий на детективски роман се съчетава със способността на Уелш да ... |
|
Отмъщението на жената е красиво и брутално. ... "Златната клетка" е драматична, спираща дъха история за измама, отмъщение и изкупление. На повърхността Фей има всичко. Перфектен съпруг, любима дъщеря и луксозен апартамент в най-хубавата част на Стокхолм. Но мрачните спомени от нейното детство във Фелбака я преследват упорито и тя се чувства така, сякаш е в капан или златна клетка. Някога е била силна и амбициозна жена, докато не решава да се посвети на мъжа си Джак. Когато разбира, че той я мами, целият ѝ свят се срутва. Фей е напълно опустошена, но отчаянието няма да я погълне, а ще отстъпи място на гнева ... |
|
Истинската история за най-страховитите убийства в Ел Ей. ... Секс, оръжия, пари и убийство... Добре дошли в Лос Анжелис. Лятото на 1981г. Джон Холмс (Вал Килмър) е в края на изключително успешната си кариера като най-известната порно звезда. Разорен и съсипан от стимуланти, той се е посветил на младата си приателка Доун (Кейт Босуърт). Когато Холмс случайно се забърква с група местни търговци на наркотици на "Уондърленд Авеню",той несъзнателно попада в опасен свят на гангстерско съперничество и насилие. След като домът на известен медиен магнат е обран, членовете на бандата "Уондърленд" са намерени ... |
|
Истинската история за най-страховитите убийства в Ел Ей. ... Следобеда на 1 юли, 1981 г. в полицията на Лос Анджелис се получава сигнал за помощ от Уондрленд авеню. Полицаите откриват ужасаващо четворно убийство. Последвалото полицейско разследване разкрива две версии на събитията, довели до бруталните убийства - и двете замесващи легендарния порно актьор Джон Холмс (Вал Килмър - "Светецът"). Създаден по действителен случай, "Убийства на Уондърленд Авеню" безмилостно пресъздава шокиращите гледки, звуци и усещания на подземния свят на Лос Анджелис от 80-те години. "Вал Килмър е магнетичен като ... |
|
Вяра имам съдържа три части: поезия, кратки отговори на често задавани психологически въпроси, публикувани в различни издания за периода 2003 - 2006 г., както и обширно описание на три големи, най-често срещани терапевтични случаи: депресия, страхова невроза и анорексия. Героите са събирателни образи. Финалната глава е разказ на откъси от задължителната лична терапия на Мадлен Алгафари, водена в Швейцария, в периода на специализацията ѝ по аналитична психотерапия."...гледах един филм за мравките. Не знаех, че те можели да виждат само на тридесет сантиметра. Представяте ли си, колко те не знаят за света, в ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Три жени преследват мечтите си. Коя от тях ще успее? Мегън е сервитьорка в долнопробен ресторант. Ръкописът на първия ѝ роман е отхвърлен от няколко издателства. Но един ден се събужда със страхотна идея за филмов сценарий. Роксана Феликс е супермодел. Изящна красавица с ледено сърце, остър ум и яростна амбиция. Има всичко, но то не ѝ е достатъчно. Тя иска да превземе киното и няма да позволи някой да застане на пътя ѝ... Елинор Маршал е сред малкото жени, стигнали до поста вицепрезидент на киностудия. Тя има сериозна връзка, но не е влюбена. Защото сърцето ѝ тайно принадлежи на неин стар приятел ... |
|
Силното желание на Мая да опознае света не се вписва в правилата на кошера, едно от които е никога да нямаш доверие на стършелите, живеещи отвъд поляната. Когато ценното пчелно млечице бива откраднато, вината веднага пада върху тях. Решени да разкрият истината за кражбата, Мая и Уили се отправят на вълнуващо пътешествие, което ще ги срещне с трудни изпитания, но и с интересни нови приятели. ... |
|
"Книга, която няма да те спаси, но ще седне до теб, когато вече няма какво да се каже. Ще те пита дали си ял, ще те хване за ръка преди да се разплачеш, ще се разсмее първа, когато ситуацията е за смях от ужас. Това е гласът на поколение, което се учи да обича, да скърби и да се съпротивлява сред руините на личното и общото. Не е манифест, не е утеха, не е лозунг. Книгата вижда и си спомня това, което понякога съзнателно или инстинктивно се забравя, за да оцелее сърцето. С гняв, грижа, черен хумор и безпощадна нежност, тези стихотворения изричат онова, което често се премълчава. Казват го кротко, рязко и докрай." ... |
|
Пропагандни практики в българското игрално кино (1944 - 1989). ... (Пре)поръчани филми. Пропагандни практики в българското игрално кино (1944 - 1989) - книгата на кинокритика, д-р Деян Статулов, разглежда пропагандните практики и институции в българското кино в периода 1944 - 1989 г. Монографията има за цел да разгледа механизмите, средствата и институциите, чрез които се осъществява пропагандата в българското кино (в частност игралното) в България. Това е първо по рода си изследване, което без да претендира за изчерпателност по темата, се опитва да разгледа процесите на киното в България от гледна точка на ... |
|
Романът, който наистина покори света! ... Запознайте се с Уве. Той не се церемони с нищо и с никого. На висок глас казва какво не харесва в света. А той не харесва много неща - особено лъжата, празните приказки и хората, които не спазват правилата. С ясни принципи, стриктни навици и непоклатими разбирания кое е редно и кое - не, Уве е намръщеният съсед, който тормози всички около себе си. Но Уве не винаги е бил заядливо старче. Бил е млад и се е борил с живота. Обичал е - така, както малцина са обичали. И е бил всеки ден до любовта си. Сърцето му все още принадлежи на неговата Соня. Но тя вече не е тук. И Уве няма за ... |
|
"Ръкописът печели със своята яснота и стройност на изложението. Авторът последователно разглежда и анализира отделните елементи на документалния филм" драматургията, монтажа - като основен елемент на филмовия образ, възприятието на документалния филм. Емил Павлов демонстрира не само добро познаване на специфичната материя, но и способността да поднася всичко това достъпно, съобразено с равнището на подготовка на студентите. Структурата на ръкописа следва логиката на авторовата мисъл - да се върви по общите постановки към частния случай, да се започва от по-елементарното и да се търсят сложните проекции на ... |