
Очевидно динамичното темпо в големия град става причината и за динамичното развитие на марката през годините. Първоначално "DKNY" е представена от колекция дрехи за деловата жена. Скоро след това успехът на марката надминава всички очаквания и "DKNY" придобива огромна популярност, а продажбите са няколко пъти по-високи от планираните. Така включената първа колекция се превръща в еталон за модерни ежедневни облекла за дамите. Успехът става и движеща сила за появата на още продукти. През 1992 г. "DKNY" въвежда мъжко облекло в каталога. Много от модните критици тогава се отнасят подигравателно към линиите, твърдейки, че мъжете никога не биха носили дрехи, проектирани от една жена. Мнението им обаче е опровергано. Постепенно Дона Карън придобива голямо влияние на модната сцена и започва да бъде наричана "първата дама на американската мода", "Кралицата на Седмо Авеню" и "американската Шанел". В професионалния си път Дона печели и американските модни награди "Най-добър дизайнер на годината" за 1990 г., 1992 г. и 1997 г. Освен това, знак за успех са и "звездните" клиенти, доверили се на дизайнерския опит на Дона за стайлинга си. Сред тях са Барбара Стрейзънд, Деми Мур и бившият американски президент Бил Клинтън. Но едновременно с добрата репутация в родината си, Карън се стреми да извоюва добро впечатление и в международен план. Е, очевидно целите ѝ са съвсем достижими, защото до началото на 90-те се осъществяват. Тогава "DKNY" се превръща в една от най-известните и разпознаваеми марки на мъжки и дамски дрехи не само в Съединените щати, но и извън тях.
Успоредно с разрастването на границите, върху които се разпростира, марката не спира да увеличава и броя на продуктите в каталога си. През 1997 г. "DKNY" представя колекция от парфюми и модни аксесоари, като голяма част от новите продукти се състои от ръчни часовници. Дона Карън решава да предприеме тази стъпка, защото смята, че часовникът е основен аксесоар за динамичния човек. Карън смята, че той не само позволява да бъдеш навреме за среща или да знаеш колко е часът, а дава и ясен знак какъв е стилът ти. Точно заради това гамата от часовници "DKNY" впечатлява с оригинални дизайни, специално разработени за жени и такива създадени за мъже. А за реализирането на всеки от моделите се грижи един от най-големите американски производители на часовници и част от лидерите в световен мащаб – компания "Fossil".
Днес часовниците "DKNY" продължават да следват традицията на модата. Част от тях се отличават с изтънчен, елегантен и максимално изчистен дизайн, а други с декорация от камъчета или вид, досущ като този на бижу, което да се добави към стайлинга. Много от колекциите часовници в каталога на "DKNY" се отличават с конкретен стил. Сред тях са серия "Soho", която се състои от класически и изчистени модели, колекция "Beekman" с характерен дизайн на часовниците, който ги "превръща" в гривни и серия "Leather" или гамата, създадена с внимание към моделите с кожени каишки в най-различни цветови варианти за привържениците на яркото и оригиналното.
Първоначалната концепция на Карън за "DKNY" съвсем не изчезва през годините. Марката продължава да предава духа и енергията на огромния и космополитен Ню Йорк както в каталога от часовници, така и при всички останали продукти. Това се случва и след емблематичната за Дона Карън 2000 г. Тогава Карън решава да продаде бизнеса си на холдингова компания "LVMH" ("Louis Vuitton Moët Hennessy"). След това обаче марката отново сменя собственика си – става част от корпорацията "PVH". Въпреки това, Карън все още участва в творческия процес и остава главен дизайнер. А целта продължава да бъде същата: създаването на разнообразни модели, които да подчертаят личния и уникален стил.
Гаранционни условия:


Всички часовници имат търговска гаранция от 2 години при фабрични дефекти, считано от датата на покупката. Гаранция е валидна за механизмът на часовника, стрелките и циферблата. Гаранцията не включва батерията, корпусът, стъклото, каишката / верижка. Гаранцията не е валидна при неспазване на обозначението за водоустойчивост. Гаранцията е невалидна, ако часовникът е повреден инцидентно, в резултат на нехайно отношение, при поправка от неоторизиран сервиз или други фактори, които не се дължат на производствени дефекти.
За да бъде валидна гаранцията е необходимо да представите документ за покупка и гаранционна карта.
виж повече виж по-малко
За да бъде валидна гаранцията е необходимо да представите документ за покупка и гаранционна карта.