|
|
Джеки Чан отдавна е станал легенда за многобройните си почитатели по целия свят. "Остарях, преди да порасна" е неговият личен разказ за живота на едно момче, израснало в бедност, но непреклонно следващо мечтата си. Започнал като анонимен каскадьор по снимачните площадки на Хонконг и станал световна звезда благодарение на упорития си труд и смелостта, която често е можела да му струва живота, Джеки Чан непрестанно надскача собствените си граници. Стремежът му към усъвършенстване, скромността и личната му харизма са станали негова отличителна марка, превръщайки го в любимец на млади и стари. В книгата си големият ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
|
|
Опозиции при регистрация на търговски марки в Република България и Европейската общност (марки на общността). ... "Търговски марки - Опозиции" е практически наръчник за спецификите на производството по опозиции срещу марки пред патентно ведомство на Република България (относно национални заявки и заявки подадени по международен ред) и Службата за хармонизация на вътрешния пазар (относно марки на Общността). Авторите правят подробен анализ на производствата пред двете институции, като и съпоставят техните специфики и различия. Представени са основни решения на институциите, които формират практиката в областта, ... |
|
Забравения шедьовър - дванайсето издание! ... Книгата Калуня-каля разказва за Априлското въстание, но през погледа на помаците. Именно различната гледна точка я прави толкова интересна и необикновена. Това дава основание на мнозина да я наричат забравения шедьовър. В центъра на романа стои Калуньо кехая. Той не разбира желанието на събратята си да се избиват един другиго, не проумява жаждата им за кръв. Това е роман за един човек, който гледал да прави добро за народа... Искал да прави добро - а все излизало зло... В опитите си да помага и прощава, Калуньо загубва хората, на които най-много държи. Разкрита е драмата на ... |
|
Тайните в комуникацията на най-великия търговец в света. ... Джеф Безос е мечтател, превърнал смела идея в най-влиятелната компания в света. Марката Amazon вероятно докосва живота ви всеки ден. Като човек, който постоянно се учи на лидерство и как да комуникира по-умело, Безос успява да развива начина, по който амазонците пишат, работят в екип, правят иновации, представят идеи и продават услуги. Той създаде лесен за разбиране и приложение модел, който израсна от малък екип в гараж в Сиатъл до един от най-големите работодатели в света. Запазената марка на Безос от Кармайн Гало разкрива комуникационните стратегии, които ... |
|
Търговската марка не е нов обект на познаването. Тя е част от правата на интелектуалната собственост и като такава присъства в учебниците по право на интелектуалната собственост. Елементът е на маркетинга и всеки сериозен учебник по маркетинг е отделил една глава или поне един параграф за нея. През последните десетилетия се случиха няколко значителни неща, които оправдават разглеждането на търговските марки в самостоятелна учебна дисциплина, а управлението на търговските марки - като събирателно понятие за маркетингово управление и правно регламентиране. ... |
|
Тази книга е за личния почерк и личната среда, която оставяме със своите творчески идеи в бизнеса. На фокус е марката, защото тя е духът на бизнеса и носи в себе си енергията на своя създател. Марката е посланието, което представя бизнес концепцията на своя притежател пред света, тя е неговият лик и създава очаквания, нагласи и визия за това, което е и може да бъде в перспектива. На страниците на книгата изкушеният от темата за марките и марковата култура читател ще открие практически стъпки за създаване на марка в България и ще плува в концепцията на синия океан от възможности. Селектирани са изисквания и е начертана ... |
|
Търговската марка, като част от триединството - стока, марка и потребител, е чувствително цвете, податливо на капризите на епохата и хората, изискващо много грижи и внимание още от самото му засаждане! Състоянието на това цвете е индикатор за състоянието на Вашия бизнес! Виталността на цветето означава, че и Вашият бизнес се развива и прогресира. И обратното, почне ли цветето да линее, да съхне, значи нещо във Вашия бизнес куца и трябва да се предприемат неотложни, спешни мерки! В монографията "Търговските марки" са разгледани въпроси, свързани със създаването, експертизата, регистрацията и използването на едни ... |
|
Предмет на настоящото изложение е загубата на правото върху марката в резултат на поведението на нейния притежател - пасивно или недобросъвестно. Този труд представлява опит да се систематизират основанията за отмяна на регистрацията на марката, като се отчитат спецификите за различните видове марки, и последиците от отмяната. Концепцията за закрила на марките се гради на разбирането, че защита заслужават само "живите" марки, а не фиктивните знаци. Затова въпросите, свързани с реалното използване на марката като най-често срещаното основание за отмяна на регистрацията ѝ, са обект на особено внимание и са ... |
|
|
|
Незаменим наръчник за всеки начинаещ филателист с над 500 илюстрации на марки, първодневни пликове, благотворителни печати, пощенски печати, албуми и основни пособия. Подробно въведение в еволюцията на пощенската марка, а така също допълнителен филателен материал и илюстрована история на това хоби. Преглед на различните начини за обогатяване и оформяне на колекцията с любопитни примери за най-подходящите екземпляри, както и съвети за участие в пазара на филателни материали. Инструкции за това, как да се поставят и да се подреждат марките в класьора, как да се запази състоянието им, придружени с примери за полезни ... |