
Търсене на: Педагогическа диагностика | / над 500 продукта / |
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
![]() | ||||||
|
||||||
Точно съвпадение: диагностика Близки съвпадения: диагностиката Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Вече знам! Вече мога! Настоящото помагало със самостоятелни работи за 2. клас е разработено в контекста на променящия се фокус в обучението по математика - от преподаване на знания към овладяване на ключови компетентности и развиване на способности за решаване на проблеми. В него са обособени две части. Първата част е предвидена за работа на второкласниците и включва 13 самостоятелни работи (всяка в два варианта). С тях се осъществява диагностика на компетентностите на учениците след изучаването на всяка тема от учебното съдържание за текстовите задачи и ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Вече знам! Вече мога! Обучението по математика постепенно променя своя фокус от преподаване на знания към овладяване на ключови компетентности и развиване на способности за решаване на проблеми. Съществена част в този процес е осъществяването на диагностика на базата на ясно и точно дефинирани компетентности като очаквани резултати от обучението. Така учителят лесно може да определи какво знае и умее всеки ученик и на какво трябва да обърне повече внимание. Настоящото помагало е разработено в контекста на променящия се фокус в обучението по математика. В него са ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Вече знам! Вече мога! Промяната на фокуса на обучението по математика от преподаване на знания към овладяване на ключови компетентности и способности за решаване на проблеми се реализира чрез компетентностния подход. Съществена част в този процес е осъществяването на диагностика на базата на ясно и точно дефинирани компетентности като очаквани резултати от обучението. Това позволява на учителя лесно да определи какво знае и умее всеки ученик и на какво трябва да обърне повече внимание. Настоящето помагало е изцяло съобразено с компетентностния подход и актуалната ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Точно съвпадение: педагогическа Близки съвпадения: педагогически Трудът засяга най-актуалните проблеми на съвременната теория и практика на ранното чуждоезиково обучение (с акцент на английски език), а също основните методически категории в контекста на новата образователна политика. Той е адресиран основно към студентите от специалност ППЧЕ (предучилищна Педагогика и чужд език), но може с успех да бъде използван и от други специалности: НУПЧЕ, ПНУП, ангажирани с процеса на обучение и възпитание в детска възраст. Учебникът би бил полезен и за студенти от филологически специалности, бъдещи и настоящи учители и преподаватели по втори език. Доц. д-р Мариана Балабанова е завършила ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Учебното съдържание, заложено в учебника, следва глобалните теми от учебната програма. Темите са разработени ясно и четивно, като са съобразени с различните стилове на учене и възможностите за личностното развитие на учениците. Урочните единици включват: въвеждаща част; въпроси за разбиране и усвояване на новите понятия; практически упражнения. Предложени са насоки за етапите при създаване на рисунки, пластики, апликации и художествени конструкции. Задачите за творческа дейност са разгърнати в две нива на сложност. Уроците за обобщение и преговор са ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Близки съвпадения: педагогическо, педагогически, педагогическата Точно съвпадение: диагностика Близки съвпадения: диагностиката Усвояването на обществен опит от детето и развитието му все повече се свързват с въпросите на диагностиката. Същевременно ролята на диагностиката в педагогическата дейност не е изяснена напълно, поради което не намира необходимото приложение в практиката. Това не се отразява благоприятно на развитието на потенциалните възможности на децата. Независимо от посочения факт, интересът към проявите на човешката индивидуалност датира от далечни времена. Донаучното формиране на идеята за диагностика се свързва с имената на древните философи Аристотел и Платон. Психологическата диагностика като наука възниква едва през XIX век. В ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Близки съвпадения: педагогически Разбиране на структурата на личността в клиничния процес. ... Книгата "Психоаналитична диагностика" отдавна се е превърнала в нормативен текст в много програми за обучение на психоаналитици навсякъде по света. Подробен, изключително добре организиран текст за диагностика, основан на развиващата се психоаналитична теория и фокусиран върху свързването на диагнозата с подходящия терапевтичен отговор. Опитните терапевти ще се радват на задълбочен курс на опресняване, като същевременно поглъщат нови идеи, а по-малко опитни клиницисти ще получат солидна структурна основа и важни насоки за своята клинична работа." ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Точно съвпадение: педагогическа Близки съвпадения: педагогически, педагогическата Педагогически, психологически и нравствени проблеми на музиката. ... "Истинската музика се превръща в изкуство само тогава, когато музикалната мисъл премине не само през ума, но и през сърцето на композитора. Тази книга не е предназначена за знаещите, а за незнаещите или малко знаещите за музиката, които обаче я обичат и искат да научат нещо повече за нея." Димитър Киров В настоящото просторно изложение Димитър Киров показва психологизма и нравствеността, сложните взаимоотношения в социалната музикална среда, както и познавателната и педагогическа роля на музиката. Със своята литературно-музикална ерудиция ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Близки съвпадения: педагогическото, педагогическата, педагогически, педагогическо За децата играта е живот, затова взаимодействието с тях в играта е сложен процес. Това е най-сложната материя във възпитателния процес на децата от предучилищна възраст. В него възрастният трябва да се проявява и като педагог, и като психолог едновременно, което означава да познава научно-педагогическата материя и да я прилага съобразно не само възрастта, но и индивидуалността на децата. Успех в овладяването на детската игра. ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Близки съвпадения: педагогическите Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Музикалните творби за възприемане от различни стилове и композиторски школи са тясно обвързани с овладяване на музикалното съдържание, предвидено към всяка от темите. В учебника са предложени учебни задачи от различен формат съобразно вида и педагогическите цели на уроците, характеризиращи се с ясен и точен начин на формулирането им. Включени са и готови дидактически тестове, разработени в два варианта - за учебника и работен лист за ученика, способстващи пълноценното провеждане на часовете за диагностика. Информацията, свързана както с нови знания, така и с ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Близки съвпадения: педагогически Тази книга е предназначена за учители, студенти, родители и всички, които се вълнуват от проблемите на предучилищната възраст, от работата в подготвителна група. Тя дава възможност на възрастния сам да направи диагностика на знанията и уменията, които притежава детето преди постъпване в училище. Тестовите задачи са апробирани и са доказали своята ефективност. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2022/2023 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, тетрадки и учебни помагала, посетете нашата специална секция "Подвързии". ... ![]() | |||||||
![]() | |||||||
Близки съвпадения: педагогическата Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Учебникът е одобрен от МОН. ... Съдържанието на учебника по Изобразително изкуство за 8. клас на издателство "Просвета Плюс" е синтезирано в 7 теми, които се изучават в 18 учебни часа. В два от тях са включени входящата и изходящата диагностика. Основните цели на авторите са: да запознаят осмокласниците с неизвестни за тях творби на изобразителното изкуство; да стимулират у учениците положителните емоционални преживявания; да обогатят техните знания с интересна и значима информация. Наред с това очакваните резултати, заложени в учебната програма на ... ![]() |
|
© 1999 - 2023 store.bg всички права запазени - Общи условия | Политика за личните данни Използваните в "бързо, лесно и удобно" текстови, графични и други материали са собственост на носителите на авторските им права. Всяко копиране и репродуциране на информация, представена в този сайт, е равносилно на безусловно приемане на общите условия и определените в тях лицензни условия за ползване. |