В книгата са представени модели, които докторантите лесно биха могли да приложат в своята академична практика. Текстът е полезен на докторантите и на тези, които искат да пишат и представят своите научни текстове точно, интересно и модерно. ... |
|
Изследването е посветено на концептуализацията на различни аспекти на тази емоция и се основава на богат фразеологичен материал от двата езика, вписва се в антропоцентричната парадигма. Анализът на идиоматиката с помощта на когнитивни методи позволява да се разкрие концептуалната картина на света на двете културно-езикови общности по отношение на емоцията страх и да се изясни каква е традиционната им представа за същността на страха, за изпитването на страх и за страхливия човек. Книгата е предназначена за обучението по дисциплините Фразеология, Лексикология, фразеология и превод и Етнокултурни аспекти на фразеологията. ... |
|
"Духът прави силата", казва Университетът за национално и световно стопанство. А къде да намерим Духа в днешното бездуховно време, за да станем силни? Там където са двама, трима или повече учещи, мислещи, мечтаещи, вярващи заедно, там го търсете. Ще го разпознаете в академичната почтеност и високата научна нравственост. Без тях хората в университета се разпиляват като отломки от величествена скала, а университетът остава студена сграда с голяма библиотека. Академичната почтеност ни свързва в университета и ни дава свободата да създаваме себе си и света, в който искаме заедно да живеем. Почтеността! Тя е и ... |
|
Книгата на Илина Дойкова Структурни и езикови особености на научната статия по медицина на английски език е пионерска в една сравнително неизследвана област от съпоставителното езикознание, свързана със специализираните научни текстове. Анализите на жанровите, структурните и езиковите особености на научните текстове на английски език, представени в книгата, са насочени към оптимизиране на адаптацията на младите учени в сферата на писмената академична комуникация. Илина Дойкова представя текстовите стандарти и системата от лексикални и граматични средства, специфични за жанровете, чрез които се огласяват научните ... |
|
"Academic Writing Skills " е курс за писане на есе в три части за студенти на американски английски. Първата част ръководи студентите стъпка по стъпка през процеса от писането на един абзац до цяло есе. Подходяща е за студенти, които нямат опит в писането на академични текстове, на които им е необходимо общо обучение по писане на есе. ... |
|
Тази книга съдържа петнадесет есета от различни автори и различни езици. Онова, което ги свързва, не е литературата в прекия смисъл на думата, а писането - писането като различни стилове, авторски почерци, жанрове и употреби: как се пише например роккритика; какво е съотношението между биография и творчество; как може да бъде представен един речник или пък книга, която рецензентът не е чел. Обединяват ги и някои на пръв поглед екстравагантни въпроси като: кой е бил разяждан от подозрението, че собствената му библиотека е по-интелигентна от самия него, или пък се е питал дали всяко произведение не притежава повече фантазия ... |
|
Книгата е посветена на колебанията и грешките, които българинът най-често допуска при писане. Обърнато е внимание на влиянието на изговора при писане на думите, на колебанията при употребата на отделни букви, на лутането при оформянето на сложните думи и са посочени причините за допусканите грешки. Дадена е оценка и на редица нови или смущаващи явления в езика ни, проявяващи се в публичната реч и отразявани писмено, за които се предлага най-правилното решение. Изданието е част от поредицата Разни езикови съвети създадена с желанието да бъде чут гласа на онези, които се занимават с българския език като научна материя. В ... |
|
От 2137 г. пр. Хр. до 1395 г. сл. Хр. Книга от поредицата "Съчинения в 12 тома". ... Тази книга трябваше да бъде написана. Българският народ имаше нужда от тази книга. Имаше нужда да види мястото си във вековете, на континента и в света, да съпреживее мъките и радостите, славата и позора на предците си и през техните очи да надникне в мрака на собствената си душа. Това, което направих аз, отдавна трябваше да го направи някой от историците - да напише цялата история на българите. Общите истории, написани от много автори, са аморфни, разностилни и дисхармонични - всеки от историците изследва един тясно ограничен ... |
|
Книгата "Наука със стил: писане на дипломен проект" на доц. д-р Милена Цветкова покрива назрялата потребност във висшето образование от изучаване на такива дисциплини, които не само да дадат ново научно знание за студентите, но и да подпомогнат процеса на адаптиране на младия учен в академичната комуникация. Настоящото издание поставя акцент на: Алгоритъм на дипломния проект Разликите между наука, псевдонаука и лъженаука Как се чете за научни цели? Информационно осигуряване на научното изследване Структура и оформяне на научен текст Цитиране на източниците Научна добросъвестност и авторска етика ... |
|
Учебна система „Cambridge Academic English“ Създадена специално за студенти, учебната система „Cambridge Academic English“ развива академичния английски език и уменията за учене, необходими за успешното университетско обучение. Тя се състои от следните нива: ниво „ Intermediate “ – покрива B1 ниво „ Upper Intermediate “ – покрива B2 ниво „ Advanced “ – покрива C1 Системата в три части осигурява 120-140 учебни часа на ниво. Тя е разработена с помощта на доказани експерти, част от учебната програма на Кеймбридж , наречена EAP (The English for Academic Purpose). Програмата е изцяло с академична насоченост. ... |
|
Учебна система „Cambridge Academic English“ Създадена специално за студенти, учебната система „Cambridge Academic English“ развива академичния английски език и уменията за учене, необходими за успешното университетско обучение. Тя се състои от следните нива: ниво „ Intermediate “ – покрива B1 ниво „ Upper Intermediate “ – покрива B2 ниво „ Advanced “ – покрива C1 Системата в три части осигурява 120-140 учебни часа на ниво. Тя е разработена с помощта на доказани експерти, част от учебната програма на Кеймбридж , наречена EAP (The English for Academic Purpose). Програмата е изцяло с академична насоченост. ... |
|
Учебна система „Cambridge Academic English“ Създадена специално за студенти, учебната система „Cambridge Academic English“ развива академичния английски език и уменията за учене, необходими за успешното университетско обучение. Тя се състои от следните нива: ниво „ Intermediate “ – покрива B1 ниво „ Upper Intermediate “ – покрива B2 ниво „ Advanced “ – покрива C1 Системата в три части осигурява 120-140 учебни часа на ниво. Тя е разработена с помощта на доказани експерти, част от учебната програма на Кеймбридж , наречена EAP (The English for Academic Purpose). Програмата е изцяло с академична насоченост. ... |